Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Choroszewski chief media officerem w K2 Precise

CHoroszewski wcześniej pracował m.in. w Wavemaker (fot. materiały prasowe)

Tomasz Choroszewski dołączył do agencji K2 Precise (Grupa K2) z początkiem sierpnia. Odpowiada w niej m.in. za działania z dziedziny marketingu precyzyjnego oraz zespół obsługi klienta. 

Choroszewski w branży mediowej pracuje od kilkunastu lat. W swojej karierze pracował m.in. dla Grupy o2, w której odpowiadał za jeden z zespołów sprzedażowych grupy, i TVP, gdzie m.in. prowadził projekty crossmediowe. Ostatnio pracował w Wavemaker, gdzie zajmował się performance marketingiem. Choroszewski współpracował z takimi klientami, jak Ikea czy Nestlé (Nespresso).

(KAP, 11.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.