Artur Pruziński account director w K2 Precise
Artur Pruziński (fot. materiały prasowe)
Artur Pruziński awansował na stanowisko account director w K2 Precise (Grupa K2).
Pruziński jest odpowiedzialny za realizację celów jakościowych oraz biznesowych zarówno obsługiwanych klientów, jak również K2 Precise. Bezpośrednio nadzoruje określone portfolio projektów oraz jest liderem jednego z zespołów client service agencji. Z branżą związany jest od 15 lat. Pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank), gdzie był odpowiedzialny za kampanie digitalowe. Pracował jako e-commerce manager w Skarbiec TFI, a później po stronie agencji prowadził działania m.in. dla: Ferrero Polska, Eden Polska, Tchibo, Discovery Channel czy Danone. Z K2 Precise jest związany od 2017 roku. Realizuje projekty dla klientów z różnych branż zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo w obszarze SEO, contentu, mediów 360, analityki, analiz i strategii.
(AMS, 16.03.2023)