TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rafał Piszczatowski liderem web analytics team w K2 Precise

Piszczatkowski dołącza do K2 Precise po ponad 5 latach spędzonych w Orange Polska (fot. materiały prasowe)

Rafał Piszczatowski objął stanowisko web analytics team leadera w agencji K2 Precise (Grupa K2) i jest odpowiedzialny za rozwój zespołu, doradztwo strategiczne oraz tworzenie rozwiązań z zakresu analityki.

Piszczatowski zajmuje się analityką internetową od 5 lat. Pracował w Orange Polska, początkowo jako web analyst, a od stycznia 2018 r. jako omnichannel analytics expert i team leader. Zajmował się m.in. wdrażaniem Google Analytics z pełnym enhanced e-commerce (pozwalającym na lepszą analizę interakcji użytkowników z produktami w sklepach e-commerce), migracją kont Google Analytics 3 na Google Analytics 4 oraz edukacją i propagowaniem analityki internetowej w organizacjach.

Na nowym stanowisku Piszczatowski zajmie się również koordynacją pracy w zespole analityki oraz będzie prowadził projekty integracji danych oraz segmentacji dla klientów agencji.

(KAP, 13.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.