Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Zysk netto spółki producenckiej ZPR Media  |  Kraft Heinz wybiera  |  Widownia Open'er Festivalu w TVP 1  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Spółka Polsatu z większym zyskiem  |  Watchdog Polska próbował poznać szczegóły inwestycji Google  |  Najczęściej odwiedzane polskie serwisy  |  Dabcom wnioskuje do UKE  |  Gazety Polska Press Grupy przygotowały ofertę  |  PKP PLK szuka  |  Certyfikacja Dentsu  |  MRPiPS wybierze agencję reklamową  |  Apple zaskarżył decyzję Komisji Europejskiej  |  BBC adaptuje na serial sztukę o piłkarskiej reprezentacji Anglii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise

Kacper Gilarowski jest związany z branżą od siedmiu lat (fot. materiały prasowe)

Kacper Gilarowski awansował na stanowisko head of martech w agencji K2 Precise (Grupa K2). W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój oferty firmy w obszarach marketingu zautomatyzowanego, lokalizacji i optymalizacji customer journey.

Gilarowski do K2 Precise dołączył w stycznie 2021 roku jako e-commerce expert. Na tym stanowisku realizował projekty dla klientów agencji, takich jak Atlantic.pl, Morizon.pl i Resibo.pl. Wcześniej pracował m.in. w Mediacom, RTB House i tri-table.

Jako szef działu martech Gilarowski będzie odpowiadał m.in. za rozwój partnerstw narzędziowych, budowę i rozwój zespołu martech oraz poszerzanie oferty agencji w tym zakresie.

(KAP, 23.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.