Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise

Kacper Gilarowski jest związany z branżą od siedmiu lat (fot. materiały prasowe)

Kacper Gilarowski awansował na stanowisko head of martech w agencji K2 Precise (Grupa K2). W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój oferty firmy w obszarach marketingu zautomatyzowanego, lokalizacji i optymalizacji customer journey.

Gilarowski do K2 Precise dołączył w stycznie 2021 roku jako e-commerce expert. Na tym stanowisku realizował projekty dla klientów agencji, takich jak Atlantic.pl, Morizon.pl i Resibo.pl. Wcześniej pracował m.in. w Mediacom, RTB House i tri-table.

Jako szef działu martech Gilarowski będzie odpowiadał m.in. za rozwój partnerstw narzędziowych, budowę i rozwój zespołu martech oraz poszerzanie oferty agencji w tym zakresie.

(KAP, 23.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.