Burger King po raz pierwszy od ponad 20 lat zmienia logo
Burger King ostatni raz zmienił logo w 1999 roku
Sieć fast foodów Burger King zaprezentowała nowe logo. Zmiana identyfikacji wizualnej ma sygnalizować poprawę jakości produktów, m.in. wyeliminowanie konserwantów z burgerów.
"Zrobiliśmy wiele, żeby poprawić jakość jedzenia" - mówił cytowany przez Reutera Fernando Machado, globalny dyrektor ds. marketingu w Restaurant Brands International, właściciela Burger Kinga. "Stwierdziliśmy, że zamknięcie tego rozdziału w nowej ulepszonej identyfikacji wizualnej pomoże zasygnalizować naszym klientom, że marka się zmienia".
Nowe logo, nawiązujące do tego, którym marka identyfikowała się w latach 90., pojawi się na opakowaniach żywności, strojach pracowników i w restauracjach.
Burger King ostatni raz zmienił logo w 1999 roku. Jak zauważa CNN, nowy branding sieci fast foodów pojawił się kilka miesięcy po tym, jak McDonald's ujawnił, że wprowadza nowe opakowania i kubki w swoich restauracjach.
(BAE, 08.01.2021)