Burger King w charytatywnej akcji zachęca do kupowania w McDonald's
Kampania Burger King wspierającą akcję McDonald's prowadzona jest w social mediach (fot. materiały prasowe)
W sobotę 11 grudnia Burger King będzie zachęcał do kupowania frytek w McDonald's.
W pierwszy i drugi weekend grudnia McDonald’s organizuje charytatywną akcję McHappy Day. Przeprowadzi zbiórkę pieniędzy na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. Z każdej zakupionej w tych dniach porcji frytek przekaże złotówkę na funkcjonowanie Domów Ronalda McDonalda. Fundacja wspiera funkcjonowanie domów, dzięki którym rodzice mogą być przy swoich dzieciach, gdy te zmagają się z chorobą. Obecnie jest ich 377 na całym świecie, a w Polsce dwa - przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie i drugi przy Dziecięcym Szpitalu Klinicznym UCK WUM w Warszawie.
Konkurent McDonald's - Burger King - będzie zachęcał gości swoich restauracji do wzięcia udziału w zbiórce. W sobotę 11 grudnia we wszystkich swoich lokalach w Polsce organizuje akcję Burger King Pomocny Whopper Junior. Każdy, kto przyjdzie do restauracji z frytkami i paragonem jako dowodem ich zakupu w McDonald’s w tym dniu, otrzyma darmowy Whopper Junior.
Kampania wspierającą akcję McDonald's prowadzona jest w social mediach, odpowiedzialna za jej realizację agencja 180heartbeats + JvM przygotowała na jej potrzeby, oprócz strategii komunikacji, teaser i wideo.
(AMS, 10.12.2021)