Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burger King w charytatywnej akcji zachęca do kupowania w McDonald's

Kampania Burger King wspierającą akcję McDonald's prowadzona jest w social mediach (fot. materiały prasowe)

W sobotę 11 grudnia Burger King będzie zachęcał do kupowania frytek w McDonald's.

W pierwszy i drugi weekend grudnia McDonald’s organizuje charytatywną akcję McHappy Day. Przeprowadzi zbiórkę pieniędzy na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. Z każdej zakupionej w tych dniach porcji frytek przekaże złotówkę na funkcjonowanie Domów Ronalda McDonalda. Fundacja wspiera funkcjonowanie domów, dzięki którym rodzice mogą być przy swoich dzieciach, gdy te zmagają się z chorobą. Obecnie jest ich 377 na całym świecie, a w Polsce dwa - przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie i drugi przy Dziecięcym Szpitalu Klinicznym UCK WUM w Warszawie.

Konkurent McDonald's - Burger King - będzie zachęcał gości swoich restauracji do wzięcia udziału w zbiórce. W sobotę 11 grudnia we wszystkich swoich lokalach w Polsce organizuje akcję Burger King Pomocny Whopper Junior. Każdy, kto przyjdzie do restauracji z frytkami i paragonem jako dowodem ich zakupu w McDonald’s w tym dniu, otrzyma darmowy Whopper Junior.

Kampania wspierającą akcję McDonald's prowadzona jest w social mediach, odpowiedzialna za jej realizację agencja 180heartbeats + JvM przygotowała na jej potrzeby, oprócz strategii komunikacji, teaser i wideo.

(AMS, 10.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.