Magazyn "Logo" w listopadzie ze wzrostem sprzedaży

W listopadzie magazyn "Logo" zwiększył sprzedaż, a "Men’s Health" zanotował spadek
Magazyn "Men’s Health" (Motor-Presse Polska), mimo spadku sprzedaży w listopadzie, wyprzedza "Logo" (Agora) w zestawieniu miesięczników dla mężczyzn.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem "Men’s Health" w listopadzie wyniosła 18 814 egz. (spadek o 19,49 proc. w stosunku do listopada 2018 roku). Magazyn "Logo" miał średnią sprzedaż na poziomie 13 968 egz. (wzrost o 3,91 proc.).
W połowie listopada Marquard Media Polska wycofał się z rynku prasowego w Polsce. Wydawca podjął decyzję o zamknięciu m.in. magazynów dla mężczyzn - „CKM” i „Playboy”. Decyzję tłumaczono konkurencyjnym rynkiem i „niedoskonałym modelem biznesowym”. Wydawnictwo zmieniło profil działalności i skupiło się na rynku cyfrowym.
(PAZ, 29.01.2020)
