Dział: PRASA

Dodano: Listopad 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Playboy”, „CKM” i inne magazyny Marquard Media Polska znikają z rynku

Wydawca chce skoncentrować się na rozwoju własnych serwisów internetowych

Marquard Media Polska wycofuje się z rynku prasy - informuje wydawca. To oznacza, że grudniowe wydania są ostatnimi numerami magazynów „CKM”, „Cosmopolitan”, „Esquire”, „Harper’s Bazaar”, „Joy” i „Playboy”.

Bijan Khezri, CEO oraz współwłaściciel Marquard Media Group, wyjaśnia: „Marquard Media Polska jest ostatnim podmiotem z całej grupy, w którym segment prasy pochłania tak duże zasoby, mimo że w przeszłości przeprowadziliśmy szereg działań restrukturyzacyjnych, mających na celu jego uzdrowienie. Niewielka skala działalności, bardzo konkurencyjny rynek, duża zależność od tytułów wydawanych na licencji i niedoskonały model biznesowy w tym obszarze zmusiły nas do zerwania z tą tradycyjną częścią biznesu”.

Wydawca chce skoncentrować się na rozwoju własnych serwisów: Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl oraz Ckm.pl, a także planuje ponowne uruchomienie serwisów Supermamy.pl oraz Autostuff.pl.

(PAZ, 13.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.