Kolejne podejście do sprzedaży Marquard Media Polska. Cena wywoławcza 2,88 mln zł
Sąd Rejonowy w Warszawie ogłosił upadłość Marquard Media Polska w kwietniu 2021 roku (fot. materiały prasowe)
Ruszył kolejny konkurs ofert na sprzedaż wydawnictwa Marquard Media Polska, które jest w upadłości - dowiedział się "Presserwis".
Cenę wywoławczą ustalono na 2,88 mln zł przy wartości rynkowej, którą oszacowano na 3,84 mln zł.
Termin składania ofert mija 20 maja. Zgodnie z regulaminem konkursu w przypadku wpłynięcia jednej oferty, która nie zostanie odrzucona, syndyk dokonuje jej wyboru.
"W przypadku wpłynięcia więcej niż jednej oferty, które nie zostały odrzucone, zostanie przez Syndyka przeprowadzona w dniu 21 maja 2024 roku, niezwłocznie po otwarciu i rozpoznaniu ofert, z udziałem obecnych oferentów, których oferty nie zostały odrzucone, lub ich pełnomocników (pełnomocnictwo powinno zostać udzielone w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi) ustna aukcja" - czytamy w dokumencie.
Czytaj też: Do KRRiT wpłynęła kara dla TVN za "Franciszkańską 3". "Wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy"
W poprzednim konkursie ofert (można było je składać do 30 stycznia) nie było chętnych na zakup Marquard Media Polska.
Sąd Rejonowy w Warszawie ogłosił upadłość Marquard Media Polska w kwietniu 2021 roku. W 2019 roku koncern zrezygnował z wydawania magazynów drukowanych, wycofał się z organizacji eventów i zwolnił 70 proc. pracowników. W jego portfolio pozostały serwisy internetowe: Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl, Supermamy.papilot.pl, CKM.pl i Autostuff.pl.
(KOZ, 18.04.2024)