New Media Wave odświeża serwis Ckm.pl i chce "zapowiadać nadchodzące trendy"

W odświeżonej formule Ckm.pl wśród głównych materiałów znalazła się m.in. rozmowa z Johnem Furym (screen: Ckm.pl)
New Media Wave, które przejęło serwisy wydawnictwa Marquard Media Polska, a wraz z nim prawa do serwisu nieukazującego się już magazynu "CKM – Czasopismo Każdego Mężczyzny", udostępniło jego nową wersję.
W odświeżonej formule Ckm.pl wśród głównych materiałów znalazły się m.in. rozmowa z Johnem Furym, ojcem ex mistrza świata w boksie wagi ciężkiej Tysona Fury'ego, rozmowa z raperem i byłym piłkarzem Miszelem, a także artykuły o nowych systemach kontroli drogowej.
"Nowy serwis CKM jest jak Marty McFly"
Wśród felietonistów Ckm.pl są Adam Kornacki, kierowca wyścigowy i dziennikarz motoryzacyjny, Jerzy Dudek, były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski i Realu Madryt, oraz Naval, weteran jednostki specjalnej Grom.
Czytaj też: TVN 24 wyprzedził Interię w zestawieniu serwisów informacyjnych i publicystycznych
Redaktorem naczelnym Ckm.pl jest Ireneusz Różański.
"Nowy serwis CKM jest jak Marty McFly, bohater »Powrotu do Przyszłości«, porusza się w czasie, można z nim zanurzyć się w historii męskiego postrzegania świata (opartej na kultowym magazynie), jak i poznawać aktualne tematy interesujące nowoczesnego mężczyznę. Nowy CKM przenosi się także do przyszłości i zapowiada nadchodzące trendy. A swoją przyszłość zaczyna właśnie relaunchem CKM.PL" – napisano w komunikacie prasowym.
Magazyn dla mężczyzn "CKM" ukazywał się w wersji drukowanej w latach 1998-2018, ostatnio nakładem Marquard Media Polska. Serwisy Marquarda kupił od syndyka Fundusz Inwestycyjny Venture Capital 2.0, specjalizujący się w start-upach i tzw. distressed assets. Serwisy Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl, Supermamy.papilot.pl, Ckm.pl i Autostuff.pl od 1 lipca 2024 roku działają pod szyldem New Media Wave.
Czytaj też: Poprawia się sytuacja regionalnych rozgłośni publicznych, choć do stabilizacji daleko
(MAK, 17.06.2025)
