Właściciel Playboya sprzedaje licencje do Chin. "Odbudowa i rozwój działalności"

Logo Playboya jest znane na całym świecie
PLBY Group, Inc., właściciel marki Playboy, zawarł kilka umów licencyjnych w Chinach za pośrednictwem swojej tamtejszej spółki joint venture China JV.
Obejmuje to pięcioletnią umowę licencyjną z Guandong Duhan Industrial Co., Ltd (Duhan) mającą na celu utworzenie silniejszego kanału produkcyjnego i marketingowego dla męskiej i damskiej odzieży oraz akcesoriów marki Playboy w tym kraju.
Czytaj też: Po trzy Pulitzery dla "The New York Times" i "Washington Post". Nagroda dla Władimira Kara-Murzy
Ponadto spółka China JV zawarła trzyletnią umowę licencyjną na obuwie, torby i odzież specjalną. Przedłużyła też umowę licencyjną na bieliznę. Zgodziła się ponadto na nową umowę licencyjną dotyczącą organizacji wydarzeń. Umożliwi to organizację eventów pod marką Playboya w takich miastach, jak Szanghaj, Pekin i Hangzhou.
Celem jest "odbudowa i rozwój działalności Playboya w Chinach poprzez współpracę z silniejszymi partnerami, którzy mają głębokie doświadczenie z platformami internetowymi w Chinach" – mówi Ben Kohn, dyrektor generalny PLBY Group.
Duhan jest zobowiązany do płacenia tantiem w wysokości co najmniej 37 mln dol. przez pięć lat oraz wszelkich nadwyżek.
(MAC, 07.05.2024)
