"Playboy" 10 lutego wraca do druku w Stanach Zjednoczonych

"Playboy" w druku ma być wydawany raz do roku (screen: Magazineshop.us)
Magazyn "Playboy" powróci do wersji drukowanej i 10 lutego trafi do sieci księgarni Barnes & Noble w Stanach Zjednoczonych. Będzie to pierwszy od 2020 roku numer, który ukaże się w druku.
Nie zostały podane dodatkowe szczegóły odnośnie cyklu publikacji, ale ze wstępnych doniesień wynika, że planowane jest wydawanie jednego drukowanego numeru rocznie, a nie jak dawniej w cyklu miesięcznym. Cena to 19,99 dol.
Wiadomo natomiast, że na okładce znajdzie się modelka Lori Harvey. W magazynie znajdzie się również rozmowa z komiczką i aktorką Nikki Glaser, niedawną prowadzącą ceremonię Złotych Globów.
O prawdopodobnym powrocie drukowanego "Playboya" po raz pierwszy informowano w sierpniu. Jak podaje PLBY Group, magazyn dostępny obecnie w internecie, zniknął z rynku w USA w marcu 2020 roku, a wpływ na to miała pandemia koronawirusa.
Magazynem pokieruje Mark Healy, który wcześniej zajmował wysokie stanowiska w magazynach "Men's Journal" oraz "Rolling Stone". Uruchomiona też zostanie odświeżona strona internetowa Playboy.com.
Historia "Playboya" sięga 1953 roku, kiedy tytuł został założony przez Hugh Heffnera. Szczyt popularności osiągał w latach 70. XX stulecia, sprzedając nawet 5,6 mln egzemplarzy.
(MAC, 24.01.2025)
