Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żabka Polska dołączyła do Rady Reklamy

Żabka Polska chce działać na rzecz wiarygodności marek (fot. materiały prasowe)

Sieć sklepów Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Żabka Polska podkreśla, że poprzez przynależność do związku wspiera działania przyczyniające się do budowania wiarygodnych przekazów reklamowych. „Będziemy wspólnie działać na rzecz wiarygodności marek, transparentności wobec klientów i zachowania wysokich standardów w działaniach reklamowych na polskim rynku” – komentuje Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych Żabka Polska.

Istniejący od 2006 roku Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy.

(IKO, 14.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.