Press-Service Monitoring Mediów partnerem PSPR
Współpraca z PSPR to dla nas szansa na lepsze zrozumienie oczekiwań branży - tłumaczy Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PSMM (fot. materiały prasowe)
Firma Press-Service Monitoring Mediów została oficjalnym partnerem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Press-Service Monitoring Mediów jest dostawcą usług z zakresu wyszukiwania informacji z wszystkich rodzajów mediów oraz ich analizy, specjalizuje się także w badaniu efektywności działań media relations, sponsoringowych czy product placement. „PSMM wskazuje naszej organizacji wszystkie istotne informacje z przestrzeni publicznej dotyczące branży public relations oraz przygotowuje dla członków PSPR specjalne okresowe raporty” - komentuje Polskiego Stowarzyszenia Public Relations w komunikacie prasowym.
„Współpraca z PSPR to dla nas nie tylko szansa na wymianę doświadczeń i współuczestniczenie w integracji środowiska PR, ale także na lepsze zrozumienie oczekiwań branży i stojących przed nią wyzwań” - tłumaczy Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PSMM.
(IKO, 25.06.2020)