Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Legia najczęściej w mediach, Górnik na wysokim miejscu dzięki Podolskiemu

W lipcu pojawiło się 4389 artykułów, w których pisano o Legii Warszawa (fot. Piotr Molecki/East News)

Według raportu „Piłka w Grze”, tworzonego przez Press-Service Monitoring Mediów, najbardziej medialnym klubem piłkarskim w Polsce w lipcu była Legia Warszawa. Piąte miejsce zajął Górnik Zabrze, w dużym stopniu dzięki transferowi Lukasa Podolskiego.

W pierwszej szóstce znalazły się wszystkie zespoły, które występują w europejskich pucharach, Lech Poznań i wspomniany Górnik Zabrze. O Legii Warszawa napisano w ciągu całego lipca 4389 razy, o drugim Śląsku Wrocław 2567, a o trzecim Lechu Poznań 2157 razy. Badacze zwracają uwagę na wysoką pozycję Radomiaka, beniaminka PKO BP Ekstraklasy, który był 10. najbardziej medialnym klubem w naszym kraju.

Wśród najpopularniejszych klubów Fortuna 1 ligi znalazły się Widzew Łódź (941 wzmianek), Korona Kielce (851) i Podbeskidzie Bielsko-Biała (748).

Jeśli chodzi o piłkarzy z Polski, najpopularniejszym okazał się ponownie Robert Lewandowski, o którym pisano 1619 razy – jest to wynik wyższy od tego, jaki osiągnęła następna szóstka piłkarzy łącznie.

"Piłka w grze" to cykliczna analiza prasy i wybranych stron internetowych, tworzona przez Press-Service Monitoring Mediów. Cel stanowi ocena medialności klubów piłkarskich w Polsce. Badanie jest przeprowadzane co miesiąc od 1 marca 2010 roku.

(KAP, 23.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.