Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Marzec 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karolina Łuczak prezeską Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Karolina Łuczak, dyrektorka komunikacji i rzeczniczka prasowa Provident Polska, zastąpiła Cypriana Maciejewskiego (fot. materiały prasowe)

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) wybrało skład zarządu na lata 2025-2027. Nową prezeską została Karolina Łuczak, dyrektorka komunikacji i rzeczniczka prasowa Provident Polska. Zastąpiła Cypriana Maciejewskiego, który odszedł z zarządu po sześciu latach.

Wiceprezeską została Renata Poreda, rzeczniczka prasowa ASTOR, pozostająca w zarządzie PSPR na drugą kadencję. Drugim wiceprezesem będzie Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i dyrektor działu komunikacji korporacyjnej i eventów w UNIQA w Polsce. Członkami zarządu zostali także Paweł Siedlecki, odpowiedzialny w Totalizatorze Sportowym za budowanie partnerstw i komunikację wewnętrzną oraz Luiza Jurgiel-Żyła, partnerka zarządzająca w agencji "Flynn. Eksperci komunikacji", która w latach 2019-2023 była prezeską PSPR.

W swojej prezentacji Karolina Łuczak podkreśliła, że kluczowe dla nowego zarządu będzie wzmacnianie roli PSPR jako otwartej przestrzeni wymiany wiedzy i budowania standardów PR. Dokładna strategia działań obejmująca dodatkowo edukację, działania wolontariackie i obszar etyki, zostanie opracowana przez zarząd dopiero po przeprowadzeniu badań i konsultacji wewnątrz stowarzyszenia.

W skład rady nadzorczej PSPR weszli: Mateusz Witczyński (rzecznik Orlen SA), Anna Kiryjow-Radzka (kierowniczka nowych mediów w SGGW), Krzysztof Olszewski (dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Play), Roksana Obuchowska (senior global communication expert w Merck Group) i Agnieszka Bednarczyk.

Władze PSPR wybierane są na dwa lata.

(AMS, 10.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.