Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia "Faktów" najbardziej wzrosła na Podlasiu, a "Wiadomości" w Małopolsce

"Wiadomości" nie straciły widzów w żadnym z województw (fot. materiały prasowe)

Widownia "Faktów" najbardziej wzrosła w województwie podlaskim, "Wiadomości" - w małopolskim, a "Wydarzeń" - w zachodniopomorskim.

Agencja mediowa Wavemaker przeanalizowała - na podstawie danych Nielsen Audience Measurement - oglądalność programów informacyjnych w poszczególnych województwach w grupie ogólnej w okresach marzec-maj 2019 roku i marzec-maj 2020 roku.

W okresie marzec-maj 2020 roku "Fakty" oglądało w TVN i TVN 24 BiS średnio 3,4 mln widzów (przed rokiem 3 mln widzów), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 3,3 mln (przed rokiem 2,5 mln), a "Wydarzenia" w Polsacie i Polsacie News - 2,3 mln (przed rokiem 2,1 mln). Programy miały odpowiednio: 25 proc., 23 proc. i 17 proc. udziału w rynku.

⇒ Przeczytaj też: „Wydarzenia” Polsatu w maju ze spadkiem oglądalności

"Fakty" największy udział - 28,8 proc. - utrzymują w województwie śląskim, a najmniejszy - w lubelskim (16,4 proc.). Widownia programu najbardziej wzrosła w województwie podlaskim (o 39 proc.), a najmocniej spadła w warmińsko-mazurskim (o 24 proc.).

"Wiadomości” największy udział mają w województwie świętokrzyskim (33,6 proc.), najmniejszy w wielkopolskim (15,9 proc.). Najbardziej wzrosła widownia programu w województwie małopolskim - o 61 proc. Niewiele mniejszy wzrost (o 51 proc.) program odnotował w śląskim. W żadnym województwie popularność "Wiadomości" w analizowanym okresie nie spadła.

Z kolei "Wydarzenia" najsilniejsze są w lubelskim – 27,9 proc. udziału, a najsłabszy wynik (12 proc.) notują w podkarpackim. Widownia programu Polsatu najmocniej wzrosła w zachodniopomorskim (o 46 proc.), a najbardziej spadła w podkarpackim (o 17 proc.).

(KOZ, 05.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.