TVN w paśmie "Mam talent" liderem oglądalności w grupie komercyjnej i ogólnej

"Mam talent" prowadzą Jan Pirowski i Agnieszka Woźniak-Starak (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)
16. edycję talent show "Mam talent" ogląda w TVN średnio 1,45 mln widzów. To o blisko 200 tys. widzów mniej niż program gromadził na początku wiosennego sezonu przed rokiem.
TVN pokazuje nową edycję w soboty o 19.30, od 1 marca. Pierwszy odcinek przyciągnął 1,41 mln widzów, drugi – 1,37 mln, a trzeci – 1,55 mln.
Czytaj też: Max kasuje ok. 50 pozycji z biblioteki kanałów TVN Warner Bros. Discovery
Emitując "Mam talent", TVN notuje średnio 11,97 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 udział stacji wynosi 12,43 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 12,51 proc.
W paśmie "Mam talent" (19.30-21.14) TVN jest liderem oglądalności – zarówno w 4+ (11,46 proc.), jak i w grupie komercyjnej (12 proc.) czy rozliczeniowej (12,09 proc.).
Poprzednią edycję programu po trzech odcinkach wybierało średnio 1,64 mln widzów, a całą – średnio 1,56 mln widzów. Wtedy program emitowano w soboty o 20.
"Mam talent" prowadzą Agnieszka Woźniak-Starak i Jan Pirowski, a występy uczestników oceniają Agnieszka Chylińska, Julia Wieniawa i Marcin Prokop.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: "Szpital św. Anny" przyciąga do TVN 620 tys. widzów
(KOZ, 17.03.2025)
