Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler rośnie z odcinka na odcinek

TVN, emitując program Magdy Gessler, ma 10,38 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej 16-49 (fot. Tomasz Urbanek/TVN)

30. sezon programu Magdy Gessler "Kuchenne rewolucje" ogląda w TVN średnio 975 tys. widzów. To o 43 tys. mniej pozycja gromadziła na początku ramówki wiosennej rok temu.

Nowy sezon programu Magdy Gessler nadawany jest od 27 lutego w czwartki o 20.50 (wcześniej "Kuchenne rewolucje" nadawano ok. 21.30). Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 872 tys. widzów, drugi - 905 tys., a trzeci - 1,15 mln widzów.

TVN, emitując "Kuchenne rewolucje", notuje średnio 8,56 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział stacji wynosi 10,38 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 10,18 proc.

W paśmie "Kuchennych rewolucji" (20.50-21.53) TVN jest wiceliderem rynku w grupie 4+ notując 8,02 proc. udziału i przegrywa tylko z TVP 1 (9,25 proc.). TVN prowadzi w grupach 16-49 (9,94 proc.) i 20-54 (9,69 proc.).

Rok do roku TVN w tym paśmie zanotował spadek udziału w 4+ (z 8,56 proc. do 8,02 proc.), ale wzrost w 16-49 (z 9,56 proc. do 9,94 proc.) i 20-54 (z 9,14 proc. do 9,69 proc.).

Wiosną 2024 roku "Kuchenne rewolucje" po trzech tygodniach emisji gromadziły średnio 1,02 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 14.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.