Talent show "MasterChef Nastolatki" po zmianie pasma stracił widzów

Jury programu tworzą Michel Moran i Dorota Szelągowska (fot. materiały prasowe)
Drugi sezon kulinarnego talent show "MasterChef Nastolatki" przyciąga do TVN średnio 552 tys. widzów - o 349 tys. widzów mniej, niż gromadził na początku pierwszy sezon.
TVN pokazuje drugi sezon programu w nowym pasmie - w poniedziałki o 20.50 (od 24 lutego), a nie w niedziele o 20, jak premierowy wiosną 2024 roku. Pierwszy odcinek oglądało 554 tys. widzów, drugi - 594 tys., a trzeci - 507 tys.
Emitując "MasterChef Nastolatki", TVN notuje średnio 4,7 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 5,42 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Wzrosła słuchalność RMF FM, a spadła Jedynki i Tok FM
Pierwszy sezon programu wiosną 2024 roku po trzech tygodniach wybierało średnio 901 tys. widzów, co przekładało się na 6,65 proc. udziału w grupie 4+ i 8,67 proc. w 16-59. Cały sezon śledziło średnio 821 tys. widzów.
Uczestnikami "MasterChef Nastolatki" są osoby w wieku 13-17 lat. Jury tworzą Dorota Szelągowska i Michel Moran.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 12.03.2025)
