Program Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów, ale TVN ma mniejszy udział w rynku

Program Kuby Wojewódzkiego wybiera znacznie mniej widzów niż teleturniej "Milionerzy" nadawany w tym pasmie rok wcześniej (fot. Wojciech Kurczewski/TVN)
Średnio 680 tys. ogląda w TVN w wiosennej ramówce talk-show "Kuba Wojewódzki". To wyższa widownia niż przed rokiem, ale wówczas program pokazywano prawie dwie godziny później.
Program Kuby Wojewódzkiego nadawany jest od 25 lutego we wtorki o 20.50, a nie o 22.40, jak do tej pory. Pierwsze wydanie talk-show w nowym pasmie przyciągnęło 660 tys. widzów, drugie - 683 tys., a trzecie - 698 tys.
Dla porównania nadawany wiosną 2024 od poniedziałku do czwartku o 20.50 teleturniej "Milionerzy" miał średnio 1,1 mln widzów.
Czytaj też: Wzrosła słuchalność RMF FM, a spadła Jedynki i Tok FM
TVN, emitując talk-show "Kuba Wojewódzki", notuje średnio 5,81 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 7,25 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Przed rokiem po trzech wydaniach program Wojewódzkiego wybierało średnio 620 tys. widzów, co dawało TVN średnio 8,87 proc. udziału w rynku.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 13.03.2025)
