Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia "The Traitors. Zdrajcy" w TVN spada z odcinka na odcinek

Program, prowadzony przez Malwinę Wędzikowską, notuje średnio 8,87 proc. udziału w rynku w 16-59 (fot. materiały prasowe)

Średnio 855 tys. widzów przyciąga do TVN drugi sezon reality show "The Traitors. Zdrajcy".

W wiosennej ramówce TVN pokazuje program w niedziele o 19.30, od 23 lutego. Pierwszy odcinek śledziło 977 tys. widzów (w Polsacie nie ruszył jeszcze "Taniec z gwiazdami", a w TVP 1 emisja drugiego sezonu "Zatoki szpiegów"), drugi - 846 tys. widzów, a trzeci - 744 tys. widzów (dane uwzględniają oglądalność poza domem).

TVN, emitując "The Traitors. Zdrajcy", notuje 6,1 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 8,87 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Nadawaną tuż po programie "The Traitors. Arena", czyli część na żywo, ogląda 421 tys. widzów przy 3,3 proc. udziału w 4+ i 4,66 proc. w 16-59. 

Formuła "The Traitors" została zainspirowana grą Mafia. Uczestnicy programu potajemnie dzieleni są na lojalnych i zdrajców.

Zdjęcia do polskiej wersji, którą prowadzi Malwina Wędzikowska, powstały w belgijskim zamku Mielmont, za jej produkcję odpowiada Jake Vision.

Pierwszą edycję "The Traitors" w wiosną 2024 roku oglądać można było w środy o 21.35. Program po trzech tygodniach wybierało średnio 746 tys. widzów, a cały sezon - 709 tys. widzów (dane bez OOH).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 11.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.