Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 0,5 mln widzów ogląda w TV 4 serial "Malanowski. Nowe rozdanie"

Wcześniej serial nadawano w Polsacie (screen: Polsat.pl)

Widownia drugiej serii serialu docu crime "Malanowski. Nowe rozdanie" z Andrzejem Grabowskim w naziemnym TV 4 to średnio 497 tys. osób.

Nowy sezon jest nadawany od 3 lutego od poniedziałku do czwartku o 20. Emitując serial, TV 4 ma średnio 3,98 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 3,73 proc. w komercyjnej 16-59. Do tej pory (dane do 10 marca) najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 3 marca - 660 tys.

W lutym TV 4 miał dobowo średnio 2,69 proc. udziału w 4+ i 2,87 proc. w 16-59.

Pierwsza seria była nadawana w Polsacie od poniedziałku do czwartku ok. 19.35 (od 2 września do 21 listopada). Oglądało ją wtedy średnio 495 tys. osób.

W serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w głównej roli występuje Andrzej Grabowski. To kontynuacja serialu "Malanowski i partnerzy", w którym grał zmarły w 2021 roku Bronisław Cieślak.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 16.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.