Dział: PRASA

Dodano: Maj 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W marcu sprzedaż e-wydań prasy wzrosła o 40 proc.

Łukasz Piela zaznacza, że w czasie epidemii wydawcy chętniej wprowadzają tytuły do dystrybucji E-Kiosku (fot. materiały prasowe)

Spółka E-Kiosk odnotowała w marcu wzrost sprzedaży e-wydań prasy o 40 proc., a e-booków o 41 proc. w porównaniu z lutym (dane własne spółki).

"Tak duży wzrost to efekt epidemii. Większość z nas z oczywistych względów pozostaje w domach, a to sprzyja zainteresowaniu zakupami zdalnymi. Widzimy dynamiczny wzrost przychodów oraz liczby odwiedzających nasze serwisy internetowe. Także wydawcy z dużo większą intensywnością wprowadzają swoje tytuły do naszej dystrybucji" – mówi cytowany w komunikacie Łukasz Piela, prezes zarządu E-Kiosk SA.

Jak pisaliśmy pod koniec kwietnia, w czasie epidemii oferta E-Kiosku powiększyła się o 48 tytułów.

Do spółki E-Kiosk należą: eKiosk.pl, eGazety.pl, Nexto.pl, ComPress i eContentLAB.pl.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(JSX, 25.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.