W marcu sprzedaż e-wydań prasy wzrosła o 40 proc.

Łukasz Piela zaznacza, że w czasie epidemii wydawcy chętniej wprowadzają tytuły do dystrybucji E-Kiosku (fot. materiały prasowe)
Spółka E-Kiosk odnotowała w marcu wzrost sprzedaży e-wydań prasy o 40 proc., a e-booków o 41 proc. w porównaniu z lutym (dane własne spółki).
"Tak duży wzrost to efekt epidemii. Większość z nas z oczywistych względów pozostaje w domach, a to sprzyja zainteresowaniu zakupami zdalnymi. Widzimy dynamiczny wzrost przychodów oraz liczby odwiedzających nasze serwisy internetowe. Także wydawcy z dużo większą intensywnością wprowadzają swoje tytuły do naszej dystrybucji" – mówi cytowany w komunikacie Łukasz Piela, prezes zarządu E-Kiosk SA.
Jak pisaliśmy pod koniec kwietnia, w czasie epidemii oferta E-Kiosku powiększyła się o 48 tytułów.
Do spółki E-Kiosk należą: eKiosk.pl, eGazety.pl, Nexto.pl, ComPress i eContentLAB.pl.
(JSX, 25.05.2020)
