Michał Kaczmarski nowym członkiem zarządu e-Kiosk i dyrektorem w Gremi Media
Michał Kaczmarski wcześniej zajmował się rozwojem subskrypcji w wydawnictwach Infor i Agora (fot: Gremi Media/mat. pras.)
Od 1 października Michał Kaczmarski dołącza do zespołu Gremi Media. Odpowiada za obszar subskrypcji i e-commerce spółki.
Kaczmarski obejmie w sobotę funkcję członka zarządu e-Kiosk, a także nowo utworzone w strukturach Gremi Media S.A. stanowisko Dyrektora Subskrypcji i e-commerce.
Czytaj też: Wirtualna Polska kupiła pakiet większościowy w Audiotece. Łącznie wydała 95 mln zł
Michał Kaczmarski digitalem oraz e-commerce zajmuje się od 15 lat. Do września 2022 r. pełnił funkcję Dyrektora E-commerce w spółce Infor PL, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale digital m.in. subskrypcji cyfrowych Dziennika Gazety Prawnej. Wcześniej był związany z Wydawnictwem Agora, gdzie jako dyrektor strategii online i koordynator e-commerce zajmował się rozwojem biznesu subskrypcyjnego "Gazety Wyborczej". Był też uczestnikiem dwóch edycji programu "Subscriptions Academy for Europe" realizowanego przez Google News Initiative wraz z International News Media Association (INMA) i Financial Times Strategies.
– Cieszymy się, że do zespołu e-Kiosk dołącza tak wysokiej klasy specjalista – mówi Łukasz Piela, prezes zarządu E-Kiosk SA. – Jesteśmy liderem e-wydań prasy w Polsce, nasze portfolio zawiera już ponad 600 pozycji, współpracujemy z większością rodzimych wydawców. Chcielibyśmy zagospodarować ten potencjał i wyjść z ofertą nowych produktów subskrypcyjnych. To będzie zadanie dla Michała.
– Przyjście Michała Kaczmarskiego do Gremi Media i e-Kiosku to wielkie wzmocnienie naszego zespołu. Wszyscy będziemy czerpać z jego doświadczenia w rozwoju ofert subskrypcyjnych – dodaje Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.
Czytaj też: Dworczyka nie ma, maile zostały. Kto był kim w mailach: Fill, Chłopik, Maliszewski i inni
(PAR, 30.09.2022)