Oferta E-Kiosku w czasie epidemii poszerzyła się o 48 tytułów
E-Kiosk SA skupia w jednym miejscu katalog e-prasy, e-booków i audiobooków (screen: E-kiosk.pl)
48 tytułów, pojedynczych magazynów, jak i wydań specjalnych, pojawiło się ostatnio w ofercie dystrybutora prasy E-Kiosk. Od niedawna można tam przeczytać m.in. "Panią", "Twój Styl", "CD-Action" czy "Women’s Health".
Wśród nowych dostępnych w ofercie dystrybutora tytułów znalazły się także m.in. "Świat Wiedzy", "To My Kibice", "Mam Ogród", "Świat Kobiety", "Skarpa Warszawska", "Kurier Ostrowski", "Zdrowie i Życie", "Burda", "Runner’s World", "Wędkarstwo 360" oraz wydania specjalne "Elle", "Gali", "Wprost" i "Tygodnika do Rzeczy".
- Skupiliśmy nasze działania marketingowe na popularyzacji treści cyfrowych w czasie epidemii. Dostrzegamy szansę dla prowadzonej przez nas działalności w dynamicznie rosnącym u konsumentów zainteresowaniu zakupami zdalnymi, jak również wśród samych wydawców, którzy chętniej niż zwykle wprowadzają swoje tytuły do naszej dystrybucji – mówi "Presserwisowi" Łukasz Piela, prezes E-Kiosku.
W ofercie dystrybutora znalazły się m.in. tytuły Wydawnictwa Bauer (m.in. "Twój Styl", "Pani", "Świat Kobiety" czy "CD-Action"). - To odpowiedź na oczekiwania naszych czytelników, którzy w czasie koronawirusa i izolacji w domu zgłaszali nam taką potrzebę. Rozumiemy, że pandemia przesuwa wszystkich konsumentów do zakupów internetowych i choć nie jest to podstawowy kanał sprzedaży naszych magazynów, czujemy, że zapotrzebowanie na ten typ prasy będzie rosło. Zainteresowanie naszą nową ofertą jest duże. A wyniki ocenimy za kilka miesięcy – mówi Piotr Ludwicki, szef kolportażu Bauera.
Wydawcy zbyt długo zwlekali
Paweł Nowacki, niezależny konsultant rozwiązań dla wydawców i e-commerce (Digitalflow.pl), uważa, że niektórzy wydawcy zbyt późno zdecydowali się na wejście do online. - Dla kogoś, kto nie miał wcześniej przetestowanych tych kanałów, to może mieć pozytywne efekty, ale nie wiadomo, jak długo utrzymają się trendy, jeśli chodzi o takie, a nie inne zachowanie użytkowników. Naturalne jest, że część wydawców będzie korzystała z różnych platform, zwłaszcza ci, którzy nie mają dużego zasięgu, np. wydawcy treści lifestylowych – mówi.
E-Kiosk SA skupia w jednym miejscu katalog e-prasy, e-booków i audiobooków. Spółka należy do Grupy Gremi Media SA.
(JSX, SK, 27.04.2020)