Zrzucamy się na respirator!
(fot. engin akyurt/ Unsplash)
Podczas uroczystego finału konkursu AD WO/MAN Roku 2019 ogłosiliśmy akcję „ODDECH OD REKLAMY – branża reklamy zrzuca się na respirator”. Na koncie jest już całkiem pokaźna suma, ale do zrealizowania założonego celu nadal potrzebujemy Waszego wsparcia.
Zbiórkę uruchomiliśmy w serwisie Zrzutka.pl Zebrane środki przeznaczone zostaną na pomoc w walce z koronawirusem.
– Dajmy oddech tym, którzy zachorują. Złóżmy się na respirator! Zbierzmy 100 tysięcy złotych, by móc zakupić choć jeden – apelował redaktor naczelny „Press” Andrzej Skworz podczas uroczystego ogłoszenia wyników konkursu AD WO/MAN Roku 2019.
Nasi przyjaciele z Audio Network Polska, Magdalena Olak (TANK), Kacper Sawicki (Papaya Films), Jakub Laskus (Bites i Crunch Films), Jacek Kulczycki (OTO Film i Orka Studio), Marcin Dworucha (F25 Production House), Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt) i Katarzyna Jezierska (Visa) mówią, dlaczego wsparli naszą akcję. Zachęcają Was, byście też dołożyli cegiełkę.
Pokażmy solidarność, liczy się każda złotówka i każde udostępnienie!
⇒ PRZECZYTAJ TEŻ: Konkurs AD WO/MAN 2019 rozstrzygnięty
RAQ