"Gazeta Wyborcza" ma ponad 240 tys. cyfrowych prenumerat
Serwis Wyborcza.pl w marcu odwiedziło 7,93 mln użytkowników (screen: Wyborcza.pl)
Liczba subskrypcji cyfrowych „Gazety Wyborczej” (Agora SA) przekroczyła w połowie kwietnia 240 tys. - poinformował w środę wydawca.
Pod koniec 2019 roku Wyborcza.pl miała 218 tys. prenumerat cyfrowych. „Od momentu wybuchu pandemii koronawirusa redakcja obserwuje znaczne zwiększenie zainteresowanie treściami »Wyborczej«, zwłaszcza newsowymi, zagranicznymi i przygotowywanymi przez dziennikarzy naukowych. Redakcja pracuje w nadzwyczajnym trybie - od rana do wieczora aktualizuje serwis i publikuje nowe artykuły, których obecnie powstaje dwa razy więcej niż zwykle” - podkreślono w komunikacie.
Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Wyborcza.pl w marcu odwiedziło 7,93 mln użytkowników (wzrost rok do roku o 78,6 proc.), którzy wykonali 70,55 mln odsłon (wzrost o 139,15 proc.).
Wydawca informuje też, że średnia dzienna liczba sprzedanych egzemplarzy „Gazety Wyborczej” od 9 marca do połowy kwietnia spadła o 10 proc. w porównaniu z okresem sprzed wybuchu pandemii.
⇒ Przeczytaj też: Agora chce zaoszczędzić 25 mln zł dzięki obniżeniu pensji
Agora zapowiadała wcześniej, że w 2022 roku chce mieć 327 tys. prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej".
(PAZ, 22.04.2020)