Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" ma ponad 190 tys. cyfrowych prenumerat

W ciągu ostatnich pięciu miesięcy liczba cyfrowych prenumerat wzrosła o 13 proc. (fot. materiały prasowe)

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) na koniec maja 2019 roku miała 192 415 aktywnych prenumerat cyfrowych.

W ciągu ostatnich pięciu miesięcy, czyli od końca 2018 roku, liczba cyfrowych prenumerat wzrosła o 21 865. Według Agory do wzrostu przyczyniły się m.in. wprowadzone w lutym zmiany w ofercie cyfrowej. Pojawiła się wtedy możliwość dostępu do treści dla trzech wybranych przez subskrybenta osób. Oprócz tego wszyscy prenumeratorzy zyskali możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Wyborcza.pl - wzrost subskrybentów aplikacji w iTunes i Google Play wzrósł o 144 proc. względem grudnia 2018 roku.

Agora zapowiedziała, że w 2022 roku chce mieć 327 tys. prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej". Na koniec 2018 roku, z wynikiem 170 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych, "Gazeta Wyborcza” znalazła się na 15. miejscu zestawienia organizacji FIPP, skupiającej wydawców prasy z całego świata.

W maju w zespole strategii online "Gazety Wyborczej” zostały utworzone nowe stanowiska. Mateusz Szaniewski, dotychczas prowadzący zespół ds. mediów społecznościowych „Gazety Wyborczej”, został kierownikiem marketingu subskrypcji cyfrowych. Z kolei Katarzyna Ostrowska i Maksymilian Salski objęli stanowiska kierowników wzrostu subskrypcji cyfrowych.

(KOZ, 18.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.