Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spółka Brand24 w pierwszym kwartale straciła 259 klientów

Właściciel spółki Michał Sadowski mówi, że przywrócenie danych z Facebooka i Instagrama przekłada się na obserwowany wzrost liczby klientów (screen: YouTube/Michał Sadowski)

Spółka Brand24, dostawca oprogramowania analitycznego do monitorowania treści w internecie, podała, że w pierwszym kwartale straciła 259 klientów. Przed miesiącem firma zawarła porozumienie z Facebookiem, dzięki czemu znów monitoruje tę platformę oraz Instagram.

Jak podała spółka w raporcie, na koniec marca miała 3066 aktywnych klientów, co oznacza spadek o 259 w ujęciu kwartał do kwartału. "Powrót danych z platform Facebook i Instagram, który miał miejsce pod koniec marca, w połączeniu z nowościami produktowymi (jak monitoring podcastów) pozwala liczyć na powrót do dynamiki, do której spółka zdążyła wszystkich przyzwyczaić" - komentuje założyciel i prezes spółki Michał Sadowski. Dodaje, że przywrócenie danych z Facebooka i Instagrama przekłada się na obserwowany wzrost liczby klientów, którzy w ostatnich miesiącach zatrzymywali monitoring ze względu na problemy z dostępnością danych. Jednocześnie zastrzega, że wciąż trudno przewidzieć, jaki wpływ na spółkę będzie miała pandemia koronawirusa.

Brand24 w połowie marca poinformowała, że zawarła porozumienie z Facebookiem, który odblokował jej profile. W sierpniu 2019 roku amerykański Business Insider zarzucił Brand24, że jej narzędzie do monitorowania internetu zbiera dane z profili na Instagramie z naruszeniem regulaminu tego serwisu. Michał Sadowski zapewniał, że to nieporozumienie, jednak jego konta prywatne i firmowe na Facebooku oraz na Instagramie zostały zablokowane. Brand24 musiała wyłączyć monitoring obu serwisów.

Akcje Brand24 są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Na zamknięciu w czwartek płacono za jedną 23,2 zł (spadek o 5,31 proc.). 

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(RAQ, 17.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.