Parodia teledysku "Patointeligencja" promuje Free Now
Produkcją teledysku zajął się dom produkcyjny Graffiti Films (screen: YouTube.com/FREE NOW)
Firma przewozowa Free Now prowadzi działania reklamowe, w ramach których przygotowała parodię teledysku "Patointeligencja".
Film "Patointeligencja" w wykonaniu rapera Maty był szeroko komentowany w mediach, zwłaszcza społecznościowych (raper przedstawił w nim wizję współczesnej młodzieży). Wideo, które na YouTube jest od 11 grudnia 2019 roku, zostało już odtworzone 13,2 mln razy. Ten fakt postanowiła wykorzystać firma Free Now, która przygotowała własną wersję klipu - pt. "Pasointeligencja". W spocie wyreżyserowanym przez Macieja Kwaśniewskiego przewoźnik promuje jazdę w pasach bezpieczeństwa.
Za koncepcję wideo i kampanii odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard, a za wsparcie software house - Move Closer. Produkcją teledysku zajął się dom produkcyjny Graffiti Films. Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Kierowca Bezpieczny. Wsparciem kampanii są materiały opublikowane na stronie Pasointeligencja.pl.
(IKO, 03.01.2020)