Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Bardzo wygrała przetarg na nową komunikację dla marki Lech

Przedmiotem przetargu było stworzenie nowej platformy komunikacji dla marki Lech (fot. materiały prasowe)

Agencja Bardzo w wyniku toczącego się od kilku miesięcy postępowania przetargowego wygrała obsługę ATL marki Lech.

W przetargu brało udział pięć agencji. Jego przedmiotem było stworzenie platformy komunikacji dla marki piwa Lech. Platforma obejmuje koncepcję spotów telewizyjnych i innych materiałów dla Lecha Premium i Lecha Free oraz koncepcję komunikacji aktywacji (Lech Music, Lech Winter, CSR). 

Agencja Bardzo obsługuje już markę Tyskie, która również należy do Kompanii Piwowarskiej.

Galeria: Gala Grand Press 2019

(MNI, 16.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.