Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech najsilniej wspieraną reklamowo marką piwa. Dane cennikowe Kantar Media

Kompania Piwowarska na reklamy Lecha przeznaczyła po trzech kwartałach 2024 roku 77,2 mln zł (screen: YouTube/Lech)

Po trzech kwartałach 2024 roku najbardziej aktywną reklamowo marką piwa był Lech (Kompania Piwowarska).

Z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że Kompania Piwowarska na reklamy Lecha przeznaczyła w tym okresie 77,2 mln zł.

Czytaj też: Carrefour nawiązuje współpracę z Pyszne.pl i wchodzi w q-commerce

Najwięcej wydano na telewizję (60,6 mln zł), dalej pod względem wydatków znalazły się kina (9 mln zł), nośniki reklamy zewnętrznej (6,5 mln zł) i magazyny prasowe (1 mln zł). Lech nie był wspierany reklamowo w radiu.

W TOP5 najsilniej wspieranych reklamowo marek piwnych są jeszcze dwie z portfolio Kompanii Piwowarskiej: Tyskie (drugie miejsce) i Captain Jack (piąte miejsce).

Reklamy Tyskiego cennikowo warte były 62 mln zł, z czego 61 mln zł dotyczyło promocji w telewizji (858 tys. zł na nośnikach reklamy zewnętrznej i 28 tys. zł w magazynach). Na promowanie marki Captain Jack wydano 34,5 mln zł (30,8 mln zł w telewizji i 3,6 mln zł na nośnikach reklamy zewnętrznej).

Czytaj też: Celebryci w kampanii o uzależnieniach wśród młodzieży. Wojciechowska, Młynarska, Gikiewicz

Grupa Żywiec na reklamowanie marki Żywiec przeznaczyła 52,2 mln zł (trzecia pozycja w zestawieniu), z czego 49,8 mln zł na telewizje, 2,2 mln zł na OOH, 108 tys. na reklamę w magazynach i 86 tys. zł – w dziennikach.

Z kolei na czwartym miejscu była marka Żatecky – Carlsberg Polska na jej reklamy wydał 47,5 mln zł, w tym 42,5 mln zł w telewizji, 2,7 mln zł w kinach, 2,2 mln zł na nośnikach reklamy zewnętrznej i 34 tys. zł w magazynach.

Czytaj też: Ranking PR CHECK 2024 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek

(AMS, 04.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.