Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech najsilniej wspieraną reklamowo marką piwa. Dane cennikowe Kantar Media

Kompania Piwowarska na reklamy Lecha przeznaczyła po trzech kwartałach 2024 roku 77,2 mln zł (screen: YouTube/Lech)

Po trzech kwartałach 2024 roku najbardziej aktywną reklamowo marką piwa był Lech (Kompania Piwowarska).

Z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że Kompania Piwowarska na reklamy Lecha przeznaczyła w tym okresie 77,2 mln zł.

Czytaj też: Carrefour nawiązuje współpracę z Pyszne.pl i wchodzi w q-commerce

Najwięcej wydano na telewizję (60,6 mln zł), dalej pod względem wydatków znalazły się kina (9 mln zł), nośniki reklamy zewnętrznej (6,5 mln zł) i magazyny prasowe (1 mln zł). Lech nie był wspierany reklamowo w radiu.

W TOP5 najsilniej wspieranych reklamowo marek piwnych są jeszcze dwie z portfolio Kompanii Piwowarskiej: Tyskie (drugie miejsce) i Captain Jack (piąte miejsce).

Reklamy Tyskiego cennikowo warte były 62 mln zł, z czego 61 mln zł dotyczyło promocji w telewizji (858 tys. zł na nośnikach reklamy zewnętrznej i 28 tys. zł w magazynach). Na promowanie marki Captain Jack wydano 34,5 mln zł (30,8 mln zł w telewizji i 3,6 mln zł na nośnikach reklamy zewnętrznej).

Czytaj też: Celebryci w kampanii o uzależnieniach wśród młodzieży. Wojciechowska, Młynarska, Gikiewicz

Grupa Żywiec na reklamowanie marki Żywiec przeznaczyła 52,2 mln zł (trzecia pozycja w zestawieniu), z czego 49,8 mln zł na telewizje, 2,2 mln zł na OOH, 108 tys. na reklamę w magazynach i 86 tys. zł – w dziennikach.

Z kolei na czwartym miejscu była marka Żatecky – Carlsberg Polska na jej reklamy wydał 47,5 mln zł, w tym 42,5 mln zł w telewizji, 2,7 mln zł w kinach, 2,2 mln zł na nośnikach reklamy zewnętrznej i 34 tys. zł w magazynach.

Czytaj też: Ranking PR CHECK 2024 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek

(AMS, 04.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.