Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 31, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ranking PR CHECK 2024 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek

W rankingu PR CHECK 2024 wzięło udział 47 podmiotów. Zestawienia agencji opierają się na dwóch wskaźnikach: przychodach oraz fee income

W najnowszym raporcie PR CHECK sprawdziliśmy kondycję polskich agencji public relations po zawirowaniach spowodowanych między innymi zmianą rządu. Braliśmy pod uwagę dwa główne wskaźniki: przychody i fee income. Pytaliśmy też o sukcesy – zdobyte nagrody oraz nowych klientów.

W rankingu PR CHECK 2024 wzięło udział 47 podmiotów. Zestawienia opierają się na dwóch wskaźnikach: przychodach oraz fee income. Na podium w tym roku znalazły się: The Partners (dawniej Partner of Promotion), MSL (Spółka Lion Communications), 24/7 Communication oraz K+PR.

PR CHECK jest kompleksowym przeglądem polskiej branży public relations, w którym poza danymi finansowymi możemy się zapoznać z prezentacjami wszystkich agencji biorących udział w rankingu. Zawarte są w nich informacje o zakresie świadczonych usług, klientach, zdobytych nagrodach oraz innych sukcesach.

Natomiast w tekście odredakcyjnym „Powrót do normalności” podsumowujemy mijający rok, który był w dużej mierze rokiem oczekiwania na decyzje i rokiem zawieszonych projektów, czasem nawet już po wygranych przetargach. Indywidualne oceny tego roku zależą jednak w dużej mierze od zakresu usług danej agencji. Wszyscy zgadzają się co do tego, że mimo trudności był on dla branży PR spokojniejszy i od poprzednich lat.

Ze szczegółowymi wynikami PR CHECK 2024 można się zapoznać tutaj (pobierz dodatek).

(CP, 31.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.