Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek z marką Tyskie dziękują kibicom
Komentatorzy piłkarscy Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski w specjalnie przygotowanym wideo. Przed polskimi piłkarzami, w trwających barażach do Euro 2024, jest mecz z Walijczykami. Do wspólnego kibicowania i bycia na TY zaprasza marka Tyskie.
"Za chwile tryumfu i te momenty gorsze, za radość po zwycięstwie i wierność po porażce... [...] wszystkim Wam i każdemu z osobna dziękujemy, że możemy być razem, dziękujemy, że jesteśmy na TY” - mówią w wideo ambasadorzy marki Tyskie.
- Niezależnie od wyników meczów biało-czerwonych, kibice są naszą wizytówką i zawsze można na nich liczyć. Wartości takie jak wspólnota, jedność, przynależność są spójne z ideą marki Tyskie. W momencie wielkiej szansy na awans reprezentacji do turnieju Euro, dziękuje tym, którzy najbardziej motywują do zwycięstwa. Polska gola! Kibice, jesteśmy na TY - mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.
Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej, swoimi działaniami kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu - zarówno jako oficjalny partner reprezentacji Polski, jak i oficjalne piwo biało-czerwonych. Marka była sponsorem reprezentacji w latach 2005-2010, prowadziła m.in. akcje "Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym".
Za kreacje spotu i działania digital, PR odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, planowanie i zakup mediów: agencja Zenith.
(MAC, 25.03.2024)