Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Juice

MICHAŁ DWOJAK HARA partner & managing director (Tokyo) ALEKSANDRA WATRAS head of new business KUBA PIETRZAK partner & ead of sound production ADAM TUNIKOWSKI co-founder & ceo MICHAŁ MISIŃSKI partner & managing director

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 52, 50-443 Wrocław
al. Lotników 1, 02-668 Warszawa
[email protected]
[email protected]
www: https://j.studio
IMDB: www.imdb.com/search/title/?companies=co0582223
LinkedIn: www.linkedin.com/company/juicepl
Instagram: www.instagram.com/juice.pl
Facebook: www.facebook.com/Juicepl

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Adam Tunikowski - Co-Founder & CEO
Michał Misiński - Partner & managing director
Michał Dwojak Hara - Partner & managing director (Tokyo)
Kuba Pietrzak - Partner & Head of sound production, [email protected], +48 518 441 655
Aleksandra Watras - Head of new business, [email protected], +48 733 230 022

ROK POWSTANIA: 2006

LICZBA PRACOWNIKÓW: 101

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 108 zrealizowanych na zlecenie zagranicznych firm (12 na rynku polskim) i 420 produkcji audio

projekty filmowe:
„Chłopi”, 2023, reż. DK Welchman, Hugh Welchman
Wrooklyn Zoo, 2024, reż. Krzysztof Skonieczny, koprodukcja
„Monster”, 2023, reż. Kore-eda Hirokazu, film nominowany w konkursie głównym Festiwalu w Cannes 2023
„Forst”, 2024, Netflix
„Fallout”, 2024, Amazon
„A Girl And An Astronaut”, 2023, Netflix

projekty reklamowe:
Dawid Podsiadło – Phantom Liberty (Official Cyberpunk 2077 Music Video)
Porsche x Iga Świątek
Alpine – A290_β
Sports Direct – Dream Big
BMW i3

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

• Między statuetkami studia można znaleźć, wyróżnienia z konkursów: Clio Entertainment, ADC 102nd Awards, Webby Awards, Golden Lion Awards (Shanghai), Berlin Commercial, Ciclope Asia i AEAF Festival. Juice znalazł się na shortliście konkursu Cannes Lions International Festival of Creativity w kategorii Film Craft/Post-production & Animation w 2021. 
• Juice Sound był wyróżniany w rankingu „Studia Postprodukcyjne Roku” przez KTR Klubu Twórców Reklamy.

ZASOBY WŁASNE

Juice Sound

Studio dźwiękowe z zapleczem doświadczonych specjalistów – inżynierów dźwięku, muzyków, reżyserów, producentów, lektorów i wokalistów. Realizacje studia są doceniane na całym świecie – m.in. złotem na festiwalu Clio Entertainment Awards w Los Angeles, nominacjami w brytyjskim konkursie Music+Sound Awards czy też kilkunastoma statuetkami KTR. Juice Sound regularnie współpracuje z takimi markami jak CD PROJEKT RED, McDonald’s, Dolby, Mitsubishi, Kompania Piwowarska czy Allegro.

Roster reżyserski

Klienci Juice mają dostęp nie tylko do zespołu artystów VFX ale również reżyserów, którzy posiadają szerokie doświadczenie w sztuce tworzenia efektów wizualnych. Ich techniczne umiejętności, kreatywność i precyzja przekładają się na rezultaty w produkcji. 

Więcej informacji > https://directors.j.studio

Sale do kolor korekcji, montażu offline i online

Service production w Japonii

możliwości produkcyjne by zorganizować plany zdjęciowe w Japonii

ZAUFALI NAM

• Netflix • HBO • Amazon Studios • Sony Entertainment • Porsche • BMW • Mercedes • Coca-Cola • Nike • Dolby 

PREZENTACJA FIRMY

Juice to studio postprodukcyjne specjalizujące się w animacji 3D, efektach specjalnych oraz dźwięku. Przez prawie 18 lat swojej działalności studio zrealizowało dziesiątki projektów dla branży filmowej, reklamowej, instytucji artystycznych, edukacyjnych oraz branży gier video. W ostatnich latach Juice dynamicznie rozwija się i odnosi sukcesy w postprodukcji i realizacji efektów specjalnych do filmów i seriali. 

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „Chłopi”

Press

Zespół Juice odpowiadał za postprodukcję filmu "Chłopi" w reżyserii DK Welchman i Hugh Welchmana, polskiego kandydata do Oscara w kategorii najlepszy pełnometrażowy film międzynarodowy. „Chłopów” obejrzało w Polsce ponad 1,5 miliona widzów, to najlepszy polski film w box office od czterech lat.

TYTUŁ: „Wrooklyn Zoo”

Press

Juice to koproducent i główny partner post produkcyjny najnowszego filmu Krzysztofa Skoniecznego, twórcy kultowego serialu HBO, Ślepnąć od świateł.

To przeniesiona na ulice Wrocławia i Venice Beach w Californii, współczesna wersja sztuki „Romeo i Julia” dedykowana pokoleniu Z. Obraz w kinach pojawi się w 2024 roku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.