Feelmovie
PIOTR MIKLASZEWSKI CEO / prezes zarządu / producent
ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa
www.feelmovie.tv
www.facebook.com/IFeelMovie
www.vimeo.com/feelmoviemotionpictures
OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA
Piotr Miklaszewski – CEO / prezes zarządu / producent
Paulina Jabłońska – producent / kierownik produkcji
Anna Miklaszewska – CEO / produkcja
ROK POWSTANIA: 2014
PAULINA JABŁOŃSKA producent / kierownik produkcji
LICZBA PRACOWNIKÓW: Na stałe 3 / Stała współpraca 15
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2023 ROKU: około 30
LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: około 25
• Kaufland PL i Niemcy • DRE • Sarantis – Luksja • mBank • Bricoman • Woseba • MK Cafe
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
Na rynku reklamowym pracuje około 500 reżyserów. Od początku swojej działalności na rynku (30 lat) pracowałem z większością. Nie ma sensu zamykać się na stałą współpracę. Każdy projekt jest inny, każdy klient lubi coś innego – nie ma co im narzucać osób, lepiej dobierać pod projekt osoby, które lepiej czują dany klimat realizacji. Taka współpraca daje najlepsze efekty wizualne.
ZAUFALI NAM
• Kaufland • T-mobile • DRE • Sarantis – Luksja • mBank • Bricoman • Woseba • Toyota • Pepco • Volkswagen • MK Cafe • LOT • Orlen i inni
ANNA MIKLASZEWSKA CEO / produkcja
PREZENTACJA FIRMY
Feelmovie kończy w tym roku 10 lat. Przeżyło już kilka zmian osobowych. Aktualnie działa w trzyosobowej drużynie na stałe, a rozrasta się wraz z projektami na czas ich trwania, by znów wrócić do trzyosobowej wielofunkcyjnej ekipy.
Łącznie zrealizowaliśmy prawie 300 produkcji reklamowych.
Agencje, z którymi pracowaliśmy i dla których pracujemy, to Grey Polska, Leo Burnett, VML, Schulz / Ancymony, Kalicińscy, Kamikaze, Hand Made i inne.
Realizujemy filmy głównie reklamowe, choć doświadczenie założyciela Feelmovie Piotra Miklaszewskiego to współdziałanie przy ponad 30 filmach fabularnych, dużej ilości programów TV, teatrów TV oraz teledysków.
Najbardziej wiernym naszym klientem jest Kaufland Polska dla którego pracujemy już osiem lat i realizujemy rocznie od kilku do kilkunastu filmów. Rozumiemy doskonale potrzeby i mamy już wielkie doświadczenie we wspólnych działaniach. Można powiedzieć, że rozumiemy się bez słów.
Lubimy realizować zdjęcia dla dużych marketów – mamy na koncie filmy dla Intermache oraz wielką kampanię wizerunkową marki dla Bricomana „Znamy się” w roku 2021/22.
Zdobyliśmy przez te lata olbrzymie doświadczenie w realizacjach filmów / ujęć foodowych. Można powiedzieć, że tutaj pracujemy z najlepszymi na rynku i zawsze oddajemy najwyższej jakości dzieła.
Kolejna specjalizacja to filmy beauty. Tutaj mamy na koncie dużą serię filmów dla Wella Luksja czy marki własnej kosmetyków Kauflandu – Bevoli.
Społeczne filmy realizowaliśmy dla Szlachetnej Paczki czy Fundacji Anny Dymnej – Mimowszystko. Nie boimy się wyzwań i produkcji za darmo – by pomóc w szczytnych celach.
Należymy do SPR Stowarzyszenia Producentów Reklamowych i bierzemy czynny udział we współtworzeniu rynku reklamowego od strony produkcji filmowej.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU
TYTUŁ: „GRATISOBRANIE”
KLIENT: KAUFLAND
AGENCJA: ANCYMONY
Szalony Pan Złotówka rozdaje prezenty. To chyba najśmieszniejszy film, jaki zrobiliśmy w ostatnich trzech latach i bardzo go lubimy. W reżyserii Joanny Rechnio i zdjęciach Marka Rajcy nabrał on tego satyrycznego klimatu. Niełatwy też technicznie, bo prócz dużej ilości ujęć były też trudne sceny. Z helikopterem i pilotem precyzyjnym, który musiał wylądować przed marketem Kauflandu, pomiędzy latarniami i tutaj miał tylko kilka metrów zapasu. Emocje były, a finalnie śmiech.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter