Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

ColorOffOn

MAGDALENA WIDUCH prezes zarządu

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Rumiana 61A, tel. 533 339 120,
www.coloroffon.pl

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Magdalena Widuch – prezes zarządu
[email protected], 609 669 973,
Marcin Bartak – new business director
[email protected], 502 555 563,
Aneta Wyszyńska-Uryś – szefowa produkcji
[email protected], 504 247 014,
Kasia Lachowicz – manager studia
[email protected], 501 555 166

ROK POWSTANIA: 2015

LICZBA PRACOWNIKÓW: 35

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 60

• Espumisan/Garaż Miejsce Filmowe • Nomigren/Lemon Film • Level Wawel/M5 • Energylandia/Hudini Films • Lot film na pokład Dreamlinera/Prime Time/Grey • Wilkinson/MullenLowe Warsaw

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

RatRodFormers/Elo Złomy
Wszystkie nagrody dotyczą tego projektu.
• Los Angeles Animation Festival, kategoria: Comedy Short, Listopad 2023
• Red Movie Awards (Francja), kategoria: Best Animation, grudzień 2023
• Los Angeles Film Awards, kategoria: Animation, luty 2023
• Drawtastic „Golden Pencil Awards” 2024, kategoria: Animation, czerwiec 2023

ZASOBY WŁASNE

3zestawy do gradingu, 3 zestawy offline, 3 zestawy online (prezentacyjne), 12 zestawów online (roboczych), postprodukcja filmów i seriali w jakości HDR.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Mamy na pokładzie naszego dyrektora kreatywnego – Aliaksandra Sashę Kanavalou – który jest również reżyserem. Jako reżyser nie pracuje dla nas na wyłączność, chyba że my go do projektu wystawiamy.

ZAUFALI NAM

• Store9 • Duda Polska • Lemon Film • MullenLowe Warsaw • Prime Time • M5 • Film Produkcja • 2 Papaya Films • Hudini Film • Garaż Miejsce Filmowe

PREZENTACJA FIRMY

Coloroffon to studio postprodukcyjne mieszczące się na warszawskim Wilanowie. Mamy 3 stanowiska do prac offline, które służą również jako sale na spotkania i kolaudacje, 3 stanowiska do korekcji barwnej oraz 15 stanowisk online (prezentacyjnych i roboczych). Pracujemy na najnowszych oprogramowaniach. Posiadamy wysokiej klasy projektor oraz monitor HDR, dzięki czemu każdy projekt można obejrzeć na referencyjnych odbiornikach.

Nasz zespół składa się z kreatywnych onlinowców, kolorystów oraz animatorów – dzięki czemu do każdego projektu podchodzimy całościowo i jesteśmy w stanie szybko reagować na napływające zmiany czy uwagi.

Coloroffon to także zgrana drużyna producentów, którzy zaopiekują się Twoim projektem, ale równie doradzą na etapie preprodukcji, aby jak najbardziej usprawnić proces późniejszego postu.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „LOT FILM NA POKŁAD DREAMLINERA”
KLIENT: PRIME TIME
PRODUKCJA: GREY
REŻYSER: ADRIAN CHUDEK
DOP: MAREK RAJCA

Press

Ten projekt to przykład ciekawych animacji połączonych w nietypowy sposób z materiałami z planu. Ciekawy scenariusz pozwolił na zrealizowanie niestandardowego filmu na pokład samolotów. To projekt niezwykle wymagający ze względu na timing i kompleksowość zadań. Projekt zyskał uznanie ze względu na niestandardowe podejście agencji Grey i reżysera Adriana Chudka do dosyć standardowego tematu.

Część projektu stanowią animacje, które były w pełni odmalowywane ręcznie i później animowane, tak by odwzorować i zachować jak najwierniej realizm obrazów naszych najbardziej znanych mistrzów. Zdecydowanie najtrudniejsza była animacja na portrecie Adama Mickiewicza, gdzie musieliśmy nie tylko zaanimować postać, ale również odwzorować większą część nieba z obrazu Wańkowicza, zachowaną w stylistyce malarstwa renesansowego, a jednocześnie dodać tam animację samolotu i realistyczne chmury, które później przechodziły w następne realistyczne ujęcie.

Osobną część stanowiły animacje 2D będące częścią czysto instruktażową spotu. Musiały być tak wymyślone stylistycznie, żeby pasowały do estetyki całego filmu. Cześć z nich wpasowywaliśmy w stylizowane ramy obrazów.

Obie te części animacyjne idealnie współgrają z materiałami zrealizowanymi w trakcie zdjęć filmowych w Muzeum Narodowym w Warszawie.

Jesteśmy dumni z efektu.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.