GPD Film Studio
ANNA JUST board member
ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
ul. św. Antoniego 8
62-080 Swadzim
tel. +48 61 222 66 40
gpdfilmstudio.pl
instagram.com/gpd_filmstudio
facebook.com/FilmStudioGPD
OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA
Anna Just – board member
Anna Błażejewska – client service director
Albert Wosiek – creative unit director
ROK POWSTANIA: 2011
LICZBA PRACOWNIKÓW: 65
ANNA BŁAŻEJEWSKA client service director
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2023 ROKU: 216
LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 540
NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:
• Business Superbrands 2023
ZASOBY WŁASNE
GPD Film Studio to 7 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 4 tys. m2, studio fotograficzne, nowoczesne studio dźwiękowe o powierzchni 200 m2, garderoba i rekwizytornia z 5 tys. przedmiotów, magazyn sprzętu wideo, foto i światła, 11 stacji montażowych i 3 kolorystyczne DaVinci Resolve – czyli wszystko, czego potrzeba do zrealizowania briefu in-house.
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
4reżyserów in-house oraz współpraca z reżyserami zewnętrznymi.
ZAUFALI NAM
• Lidl (na 26 krajów)
• The Lorenz Bahlsen Snack-World
• Rossmann
• John Dog
• Mlekpol
• Lisner
• BricoMarché
• Nadler
• FoodWell (Bakalland, Delecta)
ALBERT WOSIEK creative unit director
PREZENTACJA FIRMY
GPD Film Studio jest ekspertem w produkcji filmów reklamowych do wszelkich kanałów komunikacji oraz w masowej produkcji contentu foto i video. Dzięki własnym zasobom w postaci m.in. odpowiedniej infrastruktury, sprzętu i biura produkcyjnego w Barcelonie możemy szybko reagować zarówno na zmieniające się potrzeby klientów, jak i na optymalizację budżetów produkcyjnych.
To co wyróżnia GPD Film Studio to fakt, że absolutnie wszystkie elementy procesu preprodukcji, produkcji i postprodukcji są realizowane pod jednym dachem. Daje to niespotykaną na rynku synergię i elastyczność procesu. Serwis, który oferuje GPD, pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy przy równoczesnej gwarancji kontroli nad procesem i oczekiwaną jakością.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU
TYTUŁ: „POMAGAMY, JAK UMIEMY”
KLIENT: ROSSMANN
AGENCJA: GPD AGENCY
Realizacja dla Rossmanna była dla nas pod wieloma względami wyjątkowa i zapamiętamy ją na długo! Większość nagrań kręciliśmy w autentycznym, normalnie funkcjonującym oddziale szpitala – Kliniki Neurologii Rozwojowej i Epileptologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Zdjęcia realizowaliśmy również na SOR-ze z minimalną ekipą, sprzętem kamerowym i ściśle ograniczonym czasem. Było to dla nas spore wyzwanie, ponieważ na co dzień w naszej branży jesteśmy przyzwyczajeni do lokalizacji wyłączonych na czas produkcji reklamowej. Dużym doświadczeniem była współpraca z bohaterami kampanii – nie aktorami, lecz prawdziwymi małymi pacjentami, ich rodzicami oraz personelem medycznym.
Wszystkie historie osób, dla których Klinika jest „drugim domem” i nadzieją na przyszłość, zostawiły w nas pokłady wzruszenia, podziwu i radości. Cieszymy się, że mieliśmy autentyczny wkład w coś wielkiego!
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter