Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Lucky Luciano

ARLETA ROBINSON prezeska

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Kołobrzeska 27, 02-923 Warszawa
www.luckyluciano.pl
[email protected]
LinkedIn: Lucky Luciano Pictures
Facebook: www.facebook.com/luckylucianopictures
Vimeo: vimeo.com/luckylucianopictures
Instagram: www.instagram.com/LuckyLucianoPictures

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Arleta Robinson – prezeska
Beniamin Onaszkiewicz – partner, producer
Michał Sitek – managing director, executive producer

ROK POWSTANIA: 2015

LICZBA PRACOWNIKÓW: 14

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2023 ROKU: 46

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 32

Press

BENIAMIN NASZKIEWICZ partner, producer

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

• Cannes Lions • Golden Drum • Eurobest • Effie • KTR • Kreatura • UK Musis Video Awards i inne

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Współpracujemy ze wszystkimi reżyserami z rynku polskiego i zagranicznego. Dzięki temu dobieramy i proponujemy najlepszych twórców „pod projekt”.

ZAUFALI NAM

• Play • McDonald’s • Pekao SA • Mastercard • OLX • Otodom • Otomoto • Polpharma • Lotto • KFC

Press

MICHAŁ SITEK managing director, executive producer

PREZENTACJA FIRMY

Lucky Luciano jest domem produkcyjnym o butikowej jakości obsługi – pracujemy w taki sposób, by to Wam było łatwiej i wygodniej, a nie nam. To co nas wyróżnia to sposób pracy. Szukanie oryginalnych rozwiązań. Tworzenie dobrej atmosfery. Dbanie o detale.

Stwarzamy najlepsze warunki do tego, byście mogli dostać od nas wsparcie i obsługę, jakich nie dostajecie od innych. Słuchamy tego, co mówicie, ale nie boimy się powiedzieć głośno naszego zdania – chcemy byście mieli w nas przyjaznego partnera, czerpali z naszego doświadczenia i kreatywności. Staramy się wyprzedzać Wasze potrzeby, dbamy o komfort pracy na planie – wszystko po to, żebyście mogli koncentrować się na rzeczach ważnych, zamiast na niewygodnym krzesełku. Dajemy pewność i bezpieczeństwo.

Pracujemy zgodnie z ideą odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju, jest to dla nas nie tylko ładna idea, ale kwestia moralna. Co roku produkujemy przynajmniej jedną kampanię społeczną, wspieramy dom dziecka, dofinansowujemy projekty studenckie. Wprowadzamy do procesu produkcji rozwiązania proekologiczne, jesteśmy członkiem Green the Bid. W zeszłym roku przyjęliśmy i stosujemy Kodeks Etyczny w branży filmowej – opracowany przez stowarzyszenie Kobiety Filmu zbiór zasad współpracy o charakterze antydyskryminacyjnym, promujący różnorodność i równe traktowanie. Uczestniczymy w inicjatywach na rzecz podniesienia standardów w reklamie, jesteśmy jednym z założycieli i aktywnym członkiem Stowarzyszenia Producentów Reklamowych. Poszerzamy swoją wiedzę i kompetencje, uczestnicząc w szkoleniach i wydarzeniach branżowych w Polsce i na świecie.

Poza produkcjami reklamowymi realizujemy też czasem projekty non profit i artystyczne, np. teledyski (m.in. Purple Disco Machine, Paloma Faith, Pablopavo) czy filmy dokumentalne („Magic Animals”).

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „SURFERKA”
KLIENT: BANK PEKAO SA
AGENCJA: LEO BURNETT

Press

Kolejny rok z rzędu mieliśmy przyjemność realizować kampanię dla Pekao SA. Tym razem zdjęcia odbyły się w Tajlandii i na Bali. Mimo że film wygląda na miłą i spokojną wycieczkę, to był sporym przedsięwzięciem produkcyjnym i logistycznym. Już na etapie przetargu musieliśmy wytypować najlepsze miejsca zarówno dla lokacji miejskich, ale przede wszystkim do scen surfingu – z odpowiednią pogodą i co ważniejsze odpowiednimi falami. Później pozostało już tylko „wstrzelić się” w odpowiedni termin przypływu fal, znaleźć bezpieczne miejsce do pracy (fale oceaniczne to jednak dziki żywioł) i skoordynować zdjęcia z drona i kamery do zdjęć podwodnych na wyspie bez infrastruktury filmowej. Ale z tym klientem realizowaliśmy już zdjęcia wysoko w górach i wysoko w powietrzu, więc i tym razem się udało.

Za kreację odpowiadała agencja Leo Burnett. Reklamę reżyserował Piotr Matejkowski, zdjęcia zrealizował Kajetan Plis, a sesję zdjęciową Łukasz Pęcak. Za produkcję odpowiedzialni byli producentka Ola Bielska i kierownik produkcji Jan Szczygielski.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.