Wydanie: PR CHECK 2024

DFUSION COMMUNICATION

Prezes: Łukasz Malczewski

Adres i kontakt:
tel. +48 22 403 57 99
www.dfusion.pl
e-mail: [email protected]

Zakres usług:
• public relations
• customer relations
• digital i content marketing
• produkcje wideo
• crisis management

Nasi klienci w 2023 roku:
• Samsung
• Microsoft + Xbox
• Volkswagen Financial Services
• Adyen
• Uber
• Cisco
• Schneider Electric
• DPD
• SAS

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 12 793
2022 r.: 11 904

Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 274
2022 r.: 1 099

Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 8 699
2022 r.: 7 373

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 41
2022 r.: 39

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
• Zwycięstwo w konkursie ICCO Next Gen of PR 2023
• Srebrny Spinacz w kategorii Technologia, IT, telekomunikacja za projekt „Wyższy poziom chmury” realizowany przez Microsoft we współpracy z Live Age
• Brązowy Spinacz w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie za kampanię „Inwestycje alternatywne oczami Polaków” dla Volkswagen Financial Services.

Sukcesy firmy w 2023 roku:
• Rok 2023 obfitował w kolejne sukcesy dfusion. Agencja nie tylko poszerzyła swój zespół konsultantów, ale także wzbogaciła portfolio o nowych klientów. Wśród nich znalazły się takie marki jak Vive Textile Recycling, z którą agencja współpracuje w obszarze brand PR i social media, oraz SAS Institute. Z końcem 2023 roku agencja wygrała również dwa przetargi na obsługę Amazon w zakresie corporate PR oraz KIR, który powierzył dfusion pełen zakres usług PR
• Agencja kontynuuje długotrwałą współpracę z kluczowymi klientami, takimi jak Microsoft oraz Xbox, Samsung, Volkswagen Financial Services, Uber oraz Schneider Electric
• Kreatywne podejście do realizacji projektów zaowocowało również zdobyciem nowych nagród branżowych
• W 2023 roku dfusion zainicjowało prace nad własnym dedykowanym narzędziem AI do tworzenia treści i analizy danych, nazwanym Dexter. Agencja opracowała również raport rynkowy „Czy AI śni o Public Relations?” który pogłębia wiedzę na temat implementacji narzędzi AI w pracy specjalistów od komunikacji.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.