Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

KAVA

Prezes: Szymon Pieczyński

Adres i kontakt:
ul. Kościuszki 43/8
40-048 Katowice
+48 508 560 786
www.kava360.pl
e-mail: hello@kava360.pl

Zakres usług:
• public relations • kampanie 360 • strategia, analiza, doradztwo • digital (social media, SEM, performance) • design • branding • event marketing • influencer marketing • prosty język

Nasi klienci w 2023 roku:
• EDF Renewables Polska • European Energy Polska • OX2 Polska • Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej • Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach • Nestor Springs • Tokai Cobex

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 3 500
2022 r.: 2 225

Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 160
2022 r.: 190

Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 2 987
2022 r.: 1 910

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 11; 2022 r.: 14

OSIĄGNIĘCIA

Sukcesy firmy w 2023 roku:
• realizacja ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Płyniemy z wiatrem”
• wygrane postępowanie przetargowe – nawiązanie współpracy z EDF Renewables Polska.

INFORMACJE DODATKOWE

Jesteśmy agencją full service specjalizującą się w komunikacji strategicznej i PR.

Zajmując się szeroko pojętą komunikacją, od ponad 10 lat współpracujemy ze średnimi i dużymi przedsiębiorstwami w zakresie m.in. public relations, public affairs, media relations, issue management, employer brandingu, projektowania graficznego, obsługi mediów społecznościowych, wydarzeń, konferencji i działań niestandardowych. 

Szczególnie bogate doświadczenie posiadamy w sektorach energetycznym i przemysłowym. Prowadziliśmy i projektowaliśmy komunikację inwestycji energetycznych wartości 2,1 mld zł, komunikację w procesach restrukturyzacyjnych wartości 3,9 mld zł.

Wspólnie z ekspertami prowadzimy badania społeczne, które przynoszą rzetelną wiedzę na temat potrzeb i obaw odbiorców. Na jej podstawie – przez planowanie, strategię i komunikację ukierunkowaną na budowanie akceptacji społecznej, relacji z interesariuszami, dziennikarzami oraz stroną społeczną kreujemy wizerunek klientów oraz zarządów. 

Stawiamy na tematy ważne społecznie, angażując się aktywnie w promowanie zielonej transformacji oraz wspierając organizacje pożytku publicznego. Odpowiadaliśmy m.in. za realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Płyniemy z wiatrem” Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej oraz coroczne wsparcie kampanii 1,5% Fundacji ISKIERKA. 

Szczególnie ważny jest dla nas wellbeing zespołu. Od sześciu lat z powodzeniem realizujemy model sześciogodzinnego dnia pracy.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.