Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

KAVA

Prezes: Szymon Pieczyński

Adres i kontakt:
ul. Kościuszki 43/8
40-048 Katowice
+48 508 560 786
www.kava360.pl
e-mail: hello@kava360.pl

Zakres usług:
• public relations • kampanie 360 • strategia, analiza, doradztwo • digital (social media, SEM, performance) • design • branding • event marketing • influencer marketing • prosty język

Nasi klienci w 2023 roku:
• EDF Renewables Polska • European Energy Polska • OX2 Polska • Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej • Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach • Nestor Springs • Tokai Cobex

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 3 500
2022 r.: 2 225

Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 160
2022 r.: 190

Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 2 987
2022 r.: 1 910

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 11; 2022 r.: 14

OSIĄGNIĘCIA

Sukcesy firmy w 2023 roku:
• realizacja ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Płyniemy z wiatrem”
• wygrane postępowanie przetargowe – nawiązanie współpracy z EDF Renewables Polska.

INFORMACJE DODATKOWE

Jesteśmy agencją full service specjalizującą się w komunikacji strategicznej i PR.

Zajmując się szeroko pojętą komunikacją, od ponad 10 lat współpracujemy ze średnimi i dużymi przedsiębiorstwami w zakresie m.in. public relations, public affairs, media relations, issue management, employer brandingu, projektowania graficznego, obsługi mediów społecznościowych, wydarzeń, konferencji i działań niestandardowych. 

Szczególnie bogate doświadczenie posiadamy w sektorach energetycznym i przemysłowym. Prowadziliśmy i projektowaliśmy komunikację inwestycji energetycznych wartości 2,1 mld zł, komunikację w procesach restrukturyzacyjnych wartości 3,9 mld zł.

Wspólnie z ekspertami prowadzimy badania społeczne, które przynoszą rzetelną wiedzę na temat potrzeb i obaw odbiorców. Na jej podstawie – przez planowanie, strategię i komunikację ukierunkowaną na budowanie akceptacji społecznej, relacji z interesariuszami, dziennikarzami oraz stroną społeczną kreujemy wizerunek klientów oraz zarządów. 

Stawiamy na tematy ważne społecznie, angażując się aktywnie w promowanie zielonej transformacji oraz wspierając organizacje pożytku publicznego. Odpowiadaliśmy m.in. za realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Płyniemy z wiatrem” Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej oraz coroczne wsparcie kampanii 1,5% Fundacji ISKIERKA. 

Szczególnie ważny jest dla nas wellbeing zespołu. Od sześciu lat z powodzeniem realizujemy model sześciogodzinnego dnia pracy.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.