Wydanie: PR CHECK 2024
ITBC COMMUNICATION
Prezes: Beata Lewandowska
Adres i kontakt:
ul. Kaleńska 5, 04-367 Warszawa
tel. +48 22 250 49 10
www.itbc.pl
e-mail: [email protected]
Zakres usług:
• public relations • PR korporacyjny & relacje inwestorskie • komunikacja kryzysowa • content marketing • social media • digital & influencer marketing • organizacja eventów
Nasi klienci w 2023 roku:
• Bank Pocztowy • Brother • Checkpoint Systems • G-City Europe • Hipp Polska • Mennica Skarbowa • Motorola Solutions • Rex Medica • Salesforce
Organizacje branżowe, do których firma należy: • SAPR
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 10 661
2022 r.: 8 500
Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 343
2022 r.: 320
Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 4 332
2022 r.: 3 107
Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 20; 2022 r.: 25
OSIĄGNIĘCIA
Sukcesy firmy w 2023 roku:
W 2023 roku zanotowaliśmy rekordowe przychody w historii agencji. Pozyskaliśmy nowe projekty do realizacji, m.in. obsługa Enterprise Ireland – sekcji handlowej ambasady Irlandii – oraz nawiązaliśmy współpracę z przedstawicielstwem Komisji Europejskiej w Polsce. W ramach tej współpracy wspieramy polskie gminy w realizacji projektów unijnych. Wspólnie z Federacją Branżowych Związków Producentów Rolnych zrealizowaliśmy kolejne edycje kampanii społeczno-edukacyjnych: „Jedz owoce i warzywa – w nich największa moc się skrywa!” oraz „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz!”. Przeprowadziliśmy także kampanię „Twoja decyzja na wagę złota” z udziałem Szymona Marciniaka, jednego z najlepszych sędziów piłkarskich na świecie. Marciniak, symbol precyzji i zaufania, doskonale wpisywał się w cele kampanii naszego klienta, czyli zwiększenie popularności produktów inwestycyjnych ze złota, budując wiarygodność Mennicy Skarbowej. Wszystkie nasze zespoły umocniły swoją pozycję i powiększyły grono klientów, zarówno w przypadku działań PR, social media, jak i organizacji eventów.
W 2024 roku nasza agencja obchodzi 25-lecie działalności. W tym czasie przeszliśmy transformację z małego butiku marketingowego przez wyspecjalizowaną agencję PR do agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej z zespołem ponad 20 konsultantów.
Obecnie nasze usługi realizują trzy wyspecjalizowane brandy: ITBC PR, które odpowiada za działania public relations zarówno w obszarze komunikacji korporacyjnej, jak i konsumenckiej oraz wspiera klientów w komunikacji kryzysowej. Drugim brandem jest ITBC Digital, który prowadzi dla klientów działania w internecie, od zarządzania kanałami social media po performance marketing w sieci. Trzecim naszym brandem jest ITBC Events, odpowiedzialny za organizację konferencji, kongresów, wydarzeń specjalnych, jubileuszy, pikników, spotkań o charakterze integracyjnym, pomaga także klientom w targach i wystawach. Te wyspecjalizowane brandy spina strategicznie ITBC Communication.
Przez 25 lat działalności pokazaliśmy, że jesteśmy stabilnym partnerem, wiarygodną i godną zaufania marką, o czym świadczą długoterminowe relacje oraz zadowolenie naszych klientów.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter