Wydanie: PR CHECK 2024
THE PARTNERS
PREZES: Paweł Trochimiuk
Prezes: Paweł Trochimiuk
Adres i kontakt:
ul. Belgradzka 8/01
02-793 Warszawa
tel.: +48 22 858 74 58
[email protected]
Zakres usług:
• public relations (full-service)
Nasi klienci w 2023 roku:
• Procter & Gamble
• Conperio
• Fundacja Maraton Warszawski
• Port Czystej Energii
• Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego
• Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej
• Ghelamco Poland
• Krajowa Rada Drobiarstwa Izba Gospodarcza
• PKP Polskie Linie Kolejowe SA
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• SAPR
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 57 151
2022 r.: 50 197
Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 935
2022 r.: 818
Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 33 517
2022 r.: 29 112
Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 49
2022 r.: 55
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
• PR Wings • Effie
Sukcesy firmy w 2023 roku:
• Utrzymanie pozycji nr 1 wśród agencji PR w Polsce pod kątem przychodów oraz znaczące zwiększenie skali działań dla klientów komercyjnych – w tym m.in. rozpoczęcie dwóch nowych projektów promujących europejską żywność na rynkach międzynarodowych oraz dwóch kampanii dotyczących bezpieczeństwa.
INFORMACJE DODATKOWE
W 2024 roku Partner of Promotion obchodzi 30-lecie swojej obecności na rynku. Z tej okazji agencja dokonała rebrandingu – z oryginalnej nazwy, powstałej jeszcze w 1994 roku, na The Partners. Nowa nazwa nawiązuje przede wszystkim do partnerstwa w komunikacji, które firma od lat oferuje swoim klientom, ale również do znanej na rynku nieoficjalnej nazwy agencji – „Partnersi”.
Niezmiennie od 17 lat The Partners pozostaje #1 w rankingach branży agencji PR. Agencja jest jednym z współtwórców sektora doradztwa public relations w Polsce.
The Partners jest agencją full-service oferującą swoje usługi polskim i międzynarodowym przedsiębiorcom – zarówno z sektora MŚP, organizacji branżowych, jak i największych koncernów światowych. Firma zatrudnia ekspertów praktycznie ze wszystkich obszarów gospodarki. W gronie specjalistów agencji są osoby z doświadczeniem w public relations, public affairs, kompleksowej komunikacji marketingowej, komunikacji wewnętrznej oraz, oczywiście, komunikacji produktowej i digitalowej.
„Partnersi” realizują projekty zarówno w Polsce, jak i za granicą – od Japonii i Chin, przez kraje arabskie i afrykańskie, aż po kampanie realizowane w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
The Partners jest firmą ze 100 proc. polskim kapitałem. Właścicielem i prezesem zarządu agencji jest Paweł Trochimiuk. Firma oferuje kompleksowe usługi public relations (full-service) w zakresie wszystkich obszarów działań PR: od komunikacji produktowej, przez korporacyjną i doradztwo kryzysowe, aż po realizację działań z obszaru digital PR oraz komunikacji wewnętrznej.
Mocny filar w działaniach agencji stanowią kampanie społeczne oraz edukacyjne. The Partners odpowiadała m.in. za realizację działań edukacyjnych dotyczących bezpieczeństwa na kolei, skierowanych zarówno do dzieci i młodzieży, jak i do dorosłych, oraz edukację polskiego społeczeństwa.
Efektywność działań PR jest elementem, do którego specjaliści w agencji przykładają bardzo dużą wagę. Ten obszar wysokiej jakości usług firmy potwierdzają m.in. nagrody w polskich i międzynarodowych projektach, a także najwyższe noty, które The Partners otrzymuje od swoich klientów. W 2023 wysoką efektywność działań konsultantów agencji doceniło m.in. jury konkursu PR Wings oraz Effie.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter