Wydanie: PR CHECK 2024
38CONTENT COMMUNICATION
KATARZYNA ŻYCIŃSKA, CEO 38 Content Communication
Prezes: Katarzyna Życińska
Adres i kontakt:
tel: +48 509 534 384
www: 38contentcommunication.pl
e-mail: [email protected]
Zakres usług:
• strategie i komunikacja w obszarach: PR korporacyjny, komunikacja kryzysowa, CSR/ESG, public affairs, PR produktowy, komunikacja wewnętrzna, employer branding i employee advocacy
• branding i brand storytelling
• kreacja i produkcja contentu
• influencer marketing
• planowanie i zakup mediów on-/offline, działania niestandardowe w mediach
• media społecznościowe
• eventy
• personal branding, szkolenia medialne
• badania, analiza mediów i monitoring
Przynależność do grupy: 38 GROUP
Nasi klienci w 2023 roku:
• Luxmed
• Grupa Accor
• Atlas
• Kaufland
• Whirlpool
• Bausch & Lomb
• Archicom
• Iron Mountain
• Digital Care (obecnie Bolltech)
• Apsys Polska (Centrum Handlowo-Usługowo-Rozrywkowe Manufaktura)
• Hospicjum pw. św. Ojca Pio
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 14 200
2022 r.: 9 543
Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 571
2022 r.: -797
Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 8 094
2022 r.: 6 393
Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 43
2022 r.: 43
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
Złote Spinacze w kategoriach:
• najlepsza agencja w konkursie (tytan)
• PR pro bono (złoto), klient: Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio „Nieśmiertelne słowa”
• NGO i sektor publiczny (złoto), klient: Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio „Nieśmiertelne słowa”
• kreatywność (złoto), klient: Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio „Nieśmiertelne słowa”
• Launch produktu, usługi lub firmy (srebro), klient: Kaufland/projekt „Launch programu lojalnościowego Kaufland Card”
• Kampania społeczna (brąz), klient: Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio „Nieśmiertelne słowa”
• PR miejsca, miasta lub regionu (brąz), klient: Archicom SA/projekt „Inwestycja River Point na odczarowanej Kępie Mieszczańskiej”
• Walka z dezinformacją (brąz), klient: Stowarzyszenie Demagog „Docieraj do źródła prawdy”
Golden Arrow:
• kategoria: non profit (nagroda główna), klient: Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio „Nieśmiertelne słowa”
• wyróżnienie, klient: Stowarzyszenie Demagog „Docieraj do źródła prawdy”
Effie Awards w kategoriach:
• medicines & supplements (srebro), klient: Jasnum (USP Zdrowie), kampania „Silver Tsunami – Przełom w menopauzie”
• 50+ (brąz), klient: Jasnum (USP Zdrowie), kampania „Silver Tsunami – Przełom w menopauzie”.
Sukcesy firmy w 2023 roku:
Dalszy rozwój zespołu oraz kompetencji agencji, w szczególności w obszarach strategii i kreacji oraz innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych opartych m.in. na AI. 38Content Communication z sukcesami realizowała projekty na rzecz branży deweloperskiej i retail, w tym m.in. wysokozasięgowe kampanie rebrandingowe. Agencja umocniła pozycję, kontynuując współpracę z klientami w zakresie efektywnych kampanii z obszarów farmacji i zdrowia oraz kampanii społecznych m.in. w zakresie dezinformacji i fundraisingu. Sukcesem są też otrzymane wyróżnienia i nagrody.
CEO Katarzyna Życińska reprezentowała interesy branży PR oraz dbała o jej etykę i rozwój jako wiceprezeska zarządu Związku Firm Public Relations. Została także po raz kolejny doceniona przez branżę, zajmując drugie miejsce w konkursie AD wo/MAN w kategorii agencje public relations. Zasiadała w jury konkursów branżowych, m.in. Złote Spinacze oraz Young Creatives Cannes.
INFORMACJE DODATKOWE
Agencja po raz kolejny angażuje się w wiele inicjatyw pro bono, bowiem wierzy, że jej know how jest wielkim wsparciem dla organizacji, osób prywatnych, ważnych inicjatyw społecznych.
38Content Communication stale rozwija kompetencje z obszaru komunikacji zintegrowanej w oparciu o: strategiczne działania z influencerami, działania contentowe w obszarze mediów digitalowych i telewizyjnych, kreację.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter