Wydanie: PR CHECK 2024

SEC NEWGATE CEE

Zofia Bugajna-Kasdepke, Anna Parysz, Bartłomiej Kupiec, Kamila Bidzińska, Agnieszka Trzaskoma, Sebastian Hejnowski, Anna Jakuć, Katarzyna Tyska

Prezes: Zofia Bugajna-Kasdepke

Adres i kontakt:
e-mail: [email protected]

Press

Zakres usług:
• Corporate & Public Affairs • Crisis & Issue Management • ESG

Przynależność do grupy: SEC Newgate Group

Nasi klienci w 2023 roku:
•TVN Warner Bros. Discovery • Nestlé Polska • Skanska Residential Development Poland • Mennica Polska • Strabag • Global Empowerment Mission • Metinvest Holding • PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych • Upper Finance Consulting • Ayvens • Eurocast • Renters.pl • ElectroMobility Poland • Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych PZPTS • Track Tec

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR • World Communication Forum Association Davos • AmCham (American Chamber of Commerce in Poland) • CCiFP (Chambre de Commerce et d’Industrie France Pologne) 

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 9 112
2022 r.: 7 702

Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: -308
2022 r.: 549

SEC Newgate CEE przejęła SEC Newgate Polska. Zmiany związane z połączeniem się obu spółek w Polsce sprawiły, że 2023 rok był czasem znaczących inwestycji. Agencja skupiła się na procesach integracyjnych i inwestycjach operacyjnych (np. fit-out nowego biura), budowaniu zespołu oraz wzmacnianiu pozycji w obszarze usług public affairs oraz ESG.

Fee income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 8 158, wzrost 52 proc. w stosunku do roku poprzedniego
2022 r.: 5 358, wzrost 53 proc. w stosunku do roku poprzedniego

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 52; 2022 r.: 50

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
• tytuł Global Public Affairs/Corporate Agency of the Year PRovoke Media Global SABRE Awards 2023, w którym warszawskie biuro miało swój znaczący udział
• kampania „LEX TVN” dla TVN Warner Bros. Discovery w finale PR Week Global Awards 2023 w kategorii „issues and crisis”
• Sebastian Hejnowski finalistą nagrody AD wo/Men 2023 w kategorii PR (po raz trzeci)
• Młode talenty SEC:
• wyróżnienie w The Next GEN of PR ICCO dla dwóch teamów: Emilii Sali i Michaja Sodolskiego, oraz Patrycji Zgorzałek i Natalii Cieplińskiej
• wyróżnienie na Young Creatives dla Szymona Dziewięckiego i Ewy Grabek.

Sukcesy firmy w 2023 roku:
Wzrost i jeszcze raz wzrost!
•Dwuletnia SEC Newgate CEE przejmuje SEC Newgate Polska (d. Martis Consulting) od tej pory na polskim rynku marka SEC Newgate reprezentowana jest przez jeden podmiot, co zapewnia czytelne pozycjonowanie i spójność. Nastąpiło umocnienie pozycjonowania agencji w obszarze corporate & public affairs, dziś 100 proc. konsultantów reprezentuje te kompetencje.
• Agencja przeszła udaną integrację i stała się jednym z największych zespołów agencyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Dziś SEC Newgate CEE tworzy w Polsce jedną silną strukturę z ponad 50-osobowym zespołem konsultantów i teamem zarządczym.
• Pięciu managing partnerów: Bartłomiej Kupiec, Kamila Bidzińska, Anna Parysz, Agnieszka Trzaskoma, Katarzyna Tyska
•Nowa CFO Anna Jakuć
• Liderzy SEC Newgate CEE zostali docenieni za szybki rozwój agencji i jej rynkowy sukces: Sebastian Hejnowski objął stanowisko head of Eastern EMEA w globalnych strukturach SEC Newgate Group, Zofia Bugajna-Kasdepke objęła stanowisko prezeski zarządu SEC Newgate CEE.

Sukcesy przetargowe – nowe projekty i stałe współprace
• Legia Warszawa • Polpharma Biologics • Panattoni • Danfoss • Zonda Crypto • IG Group • BeIN Offices • ElektroMobility • Ministerstwo Klimatu i Środowiska • Aloha Camp.

Nowe biuro, bardziej zintegrowany (i zadowolony) zespół:
• W marcu 2023 roku SEC Newgate CEE otworzyła nowe biuro przy ul. Wiejskiej 17. Wspólna siedziba, połączona z szeregiem inicjatyw integracyjnych, przełożyła się na wysokie morale i zadowolenie z pracy pracowników (dane na podstawie ankiety EVP):
• 86 proc. deklaruje, że jest zadowolonych z pracy w SEC,
• 90,9 proc. ocenia współpracę w ramach Agencji dobrze lub raczej dobrze,
• 90,1 proc. czuje, że Agencja jest zespołem,
• 100 proc. dobrze ocenia atmosferę w pracy,
• 100 proc. uważa, że firma jest miejscem otwartym i akceptującym różnorodność.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.