TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

PROFEINA

Zarząd:
Magdalena Górak
Zuzanna Szybisty-Szczęśniak

Adres i kontakt:
ul. Nieporęcka 2/1
03-745 Warszawa
email: [email protected]

Zakres usług:
• strategia komunikacji public relations • public affairs • kreacja w rozwiązaniach PR • data-driven communications: badania – insights – wypracowanie narracji • advocacy & policy communications • wprowadzanie lokalnych biznesów na rynki międzynarodowe • PR technologii i VC PR • business to business i corporate PR • CSR • branded content • SoMe • influencer marketing • branding osobisty • issue management, w tym zwalczanie dezinformacji w odniesieniu do marki

Przynależność do grupy: Profeina jest inicjatorem i operatorem międzynarodowej sieci agencji PR Enterie, która pozwala polskim firmom prowadzić skuteczne działania komunikacyjne i docierać do nowych grup odbiorców w ponad 80 krajach świata.

Nasi klienci w 2023 roku:
• Autopay • Clean Air Fund • Comperia.pl • Elab Education • Imker • Link Mobility Poland • Unifiedpost • 4trans Factoring PL • Authologic • IDEAS NCBR • Rozetka

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 2 698
2022 r.: 2 624 

Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 2 527
2022 r.: 2 541 

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 14; 2022 r.: 16

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
Złote Spinacze: 2 x brąz

Sukcesy firmy w 2023 roku:
• rozwój międzynarodowej sieci agencji PR Enterie i poszerzenie jej zasięgu o kraje azjatyckie; obecnie możemy pomóc wejść polskim firmom na ponad 80 rynków
• przeprowadzenie badania „Debiutanci’23” i kampanii profrekwencyjnej skierowanej do młodych przed wyborami parlamentarnymi
• przeprowadzenie kampanii PR i public affairs dla Stref Czystego Transportu
• przeprowadzenie kampanii PR wokół rebrandingu Blue Media w Autopay
• last but not least: utrzymanie, a nawet rozszerzenie współpracy z wieloletnimi klientami Profeiny, co najlepiej świadczy o satysfakcji klientów agencji.

INFORMACJE DODATKOWE

Jesteśmy 16-osobowym zespołem profesjonalistów PR z Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Zielonej Góry. Wystartowaliśmy 13 lat temu jako agencja PR dla start-upów. Od tamtego czasu mocno poszerzyliśmy zakres działań i spektrum naszych zainteresowań, stając się mistrzami w tłumaczeniu trudnych i złożonych zagadnień na przystępny język. Obecnie określamy siebie jako agencja skutecznej narracji. I faktycznie mamy doświadczenie w wypracowaniu jej dla najróżniejszych klientów: VC, e-commerce, fintech i technologii pozytywnego wpływu. W 2023 roku pogłębiliśmy również naszą zieloną specjalizację, podejmując tematy związane z czystym powietrzem i szeroko pojętą zieloną transformacją. Od 2021 wspieramy komunikacyjnie Clean Air Fund.

Łączymy w jednym zespole kreatywność, wysokie kompetencje strategiczne, analityczne oraz językowe. Tworząc dla klientów koncepcje strategiczne i kreatywne, opieramy się na analizie dużych zbiorów danych, które pozwalają nam wypracować dobrze wyprofilowane, skuteczne narracje.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.