Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

PR CALLING

MARTA TYSZER managing partner, KATARZYNA DWORZYŃSKA founder & CEO

Prezes: Katarzyna Dworzyńska

Adres i kontakt:
ul. Czerska 8/10
00-732, Warszawa
tel.: +48 501 001 377
www.prcalling.pl
e-mail: [email protected]

Press

Zakres usług:
PR Calling to agencja PR, która współpracuje z firmami będącymi liderami technologicznymi, budując ich wizerunek jako ekspertów w swojej branży. Pomagamy naszym klientom w sprawnym uwalnianiu ich eksperckiej wiedzy, we właściwym prezentowaniu (pozycjonowaniu) jej w mediach ogólnopolskich, specjalistycznych i społecznościowych oraz skutecznym dotarciu z nią do kluczowych odbiorców. Jest to możliwe dzięki specjalistycznej wiedzy naszych konsultantów popartej praktyką w określonych segmentach rynku i działaniu opartym na unikatowych procesach. Branże, w których się specjalizujemy: finanse, IT, e-commerce, HR, logistyka, motoryzacja, nieruchomości, OZE, marketing i usługi profesjonalne.

Nasi klienci w 2023 roku:
• PayU • PayPo • PayTel • Lendi • Billennium • Audioteka • Mindshare • iTaxi • SmartLunch • Alsendo • braf.tech • Flying Bisons • Talent Place • SoDA

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• IAB Polska

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 2 000
2022 r.: 2 010

Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 1 900
2022 r.: 1 900

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 12; 2022 r.: 12

OSIĄGNIĘCIA

Sukcesy firmy w 2023 roku:
W minionym roku PR Calling umocniło swoją pozycję jako partnera firm technologicznych, wspierając liderów w budowaniu ich wizerunku eksperta. Naszymi głównymi osiągnięciami były reorganizacja struktury agencji: utworzenie hubów kompetencyjnych oraz wzmocnienie zespołu o nowo powołane stanowisko – head of PR, które objęła Joanna Stebel. 2023 rok to także wiele z sukcesem zrealizowanych projektów, m.in. dla Dare IT, Morizon, Vinci VC, CPL Jobs, oraz rozpoczęcie współpracy z nowymi klientami, m.in. adQuery, Channel Factory, Flying Bisons czy Talent Place.

Wewnątrzfirmowa ankieta satysfakcji klientów przyniosła wynik 9,5/10, co świadczy o wysokiej jakości świadczonych usług. Ponadto PR Calling kolejny rok z rzędu otrzymało jedne z wyższych ocen ze strony klientów w badaniu Kantar Polska dla magazynu „Media i Marketing Polska”.

INFORMACJE DODATKOWE

TWORZYMY WIZERUNEK LIDERÓW TECHNOLOGICZNYCH
PR Calling to agencja PR, która specjalizuje się w pracy z liderami technologicznymi, pomagając im w budowaniu eksperckiego wizerunku. Sprawnie uwalniamy i prezentujemy ekspercką wiedzę naszych klientów oraz skutecznie pozycjonujemy ich w różnych kanałach komunikacji, docierając do kluczowych grup odbiorców. Dzięki interdyscyplinarnemu zespołowi, z wiedzą i praktyką w określonych segmentach rynku oferujemy efektywne i unikatowe procesy działania.

NOWA STRUKTURA HUBÓW KOMPETENCYJNYCH
Nasza nowa struktura oparta na hubach kompetencyjnych pozwala na szybkie zrozumienie potrzeb klientów oraz rozpoczęcie działań komunikacyjnych niemalże od razu po nawiązaniu współpracy. Nasi konsultanci posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie z określonych segmentów rynku, dzięki czemu nie tylko skutecznie dbają o wizerunek naszych klientów, ale także doradzają i rekomendują te aktywności, które przyczyniają się do osiągnięcia wyznaczonych celów.

NOWE PROCESY: GROWTH I EXCELLENCE
W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, którzy znajdują się na różnych etapach rozwoju, stworzyliśmy dwa nowe procesy: Growth i Excellence. Growth jest dedykowany firmom, które dopiero startują z komunikacją, chcą dynamicznie zbudować swoją rynkową pozycję i zadbać o większą rozpoznawalność. Excellence został zaprojektowany dla marek, które osiągnęły pozycję lidera, ale pragną utrzymać i wzmocnić swój wizerunek poprzez doskonalenie działań komunikacyjnych.

NASZE WARTOŚCI
Nasze nadrzędne wartości to jakość, której nie traktujemy jako kompromisu, transparentność, która przyświeca nam podczas codziennej pracy, oraz partnerskie relacje, dzięki którym razem z naszymi klientami tworzymy jeden zespół. Działamy w pełnym zaufaniu. Analizujemy, diagnozujemy, rekomendujemy, tworzymy i koordynujemy – przejmujemy stery komunikacyjne, wskazujemy kierunek rozwoju i aktywności, które należy podjąć, aby marka klienta wyróżniała się na rynku.

KULTURA ORGANIZACYJNA
PR Calling to nie tylko agencja PR, lecz również miejsce, w którym można doskonalić swoje umiejętności, pracując nad innowacyjnymi projektami w przyjaznej atmosferze. Nasza kultura organizacyjna, oparta na współpracy i rozwoju, przyciąga ludzi z pasją i otwartym umysłem. W PR Calling rekrutujemy przez cały rok, ponieważ zawsze jesteśmy gotowi do rozmów z konsultantami, którzy nie tylko mają odpowiednie kompetencje, lecz również podzielają nasze wartości.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.