TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

PRCN

Prezes: Iwona Kubicz

Adres i kontakt:
[email protected]
e-mail: [email protected]
Al. Jerozolimskie 81, 17 piętro
Central Tower, 02-001 Warszawa

Zakres usług:
Firma doradcza z obszaru public relations i public affairs specjalizująca się w realizacji projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej, do których należą: research i poszukiwanie insightów, audyty wizerunkowe, opracowanie strategii komunikacji, komunikacja korporacyjna i media relations, organizacja wydarzeń branżowych i konferencji prasowych, opracowanie kompleksowych programów komunikacji B2B i B2C. Prowadzimy kampanie: edukacyjne, CSR i ESG oraz promujące znane marki. Budujemy zaufanie do organizacji, wspieramy relacje z instytucjami publicznymi i grupami stakeholder’s.

Oferta Agencji
• public relations • public affairs • healthcare PR i działania skierowane do healthcare professionals • brand PR • doradztwo w komunikacji • komunikacja korporacyjna • media relations • organizacja eventów • employer branding • zarządzanie kryzysem • programy CRS/ESG

Nasi klienci w 2023 roku:
• Becton Dickinson • Sanofi • MSD • Pfizer • Resideo • Fresenius Kabi • Zentiva • Fundacja Nadzieja dla Zdrowia • Ogólnopolski Związek Świadczeniodawców Wentylacji Mechanicznej • Unia Owocowa • Związek Polskich Przetwórców Mleka

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 2 800, 2022 r.: 1 900

Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 102; 2022 r.: 3

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 11; 2022 r.: 8

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
• Brązowy Spinacz w kategorii advocacy i public affairs oraz Srebrny Spinacz w kategorii issue management i komunikacja kryzysowa
• Dwie platynowe nagrody w konkursie MarCom Awards oraz brąz w Stevie Awards.

Sukcesy firmy w 2023 roku:
W ostatnich latach mocno rozwinęliśmy się w zakresie prowadzenia działań public affairs. Nasz zespół składa się już nie tylko z PR-owców, ale także z prawników, którzy wspierają naszych klientów w komunikacji z decydentami na poziomie krajowym i europejskim. Wraz z naszymi klientami uczestniczyliśmy w wielu zmianach systemowych z obszaru ochrony zdrowia. W ramach prowadzonych programów pozostawaliśmy w stałym kontakcie z instytucjami i parlamentarzystami pracującymi nad zmianami w ochronie zdrowia, jak również współorganizowaliśmy wiele posiedzeń parlamentarnych poświęconych bezpieczeństwu personelu medycznego. Dla organizacji z tzw. branż regulowanych należy także monitorowanie zmian legislacyjnych, które jest szczególnie ważne w procesie tworzenia komunikacji marketingowej. Dodatkowo, przy współpracy z agencjami badawczymi, publikujemy okresowe raporty dla branż, które szeroko komunikujemy do mediów ogólnopolskich oraz key opinion liderów i decydentów. W dobie globalnych wyzwań chcemy mocniej zaangażować się w projekty prospołeczne i proekologiczne. Mamy już doświadczenie w prowadzeniu kampanii profilaktycznych, walczących z problemami społecznymi i bliska jest nam praca w postaci dialogu społecznego. Dlatego chcielibyśmy skupić bardziej nasze usługi wokół wsparcia firm we wdrażaniu strategii ESG. Przed menedżerami, działami HR i komunikacji stoi wiele wyzwań. Chcemy ich wesprzeć w zintegrowaniu strategii ESG z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.