Wydanie: PR CHECK 2024
KAVA
Prezes: Szymon Pieczyński
Adres i kontakt:
ul. Kościuszki 43/8
40-048 Katowice
+48 508 560 786
www.kava360.pl
e-mail: [email protected]
Zakres usług:
• public relations • kampanie 360 • strategia, analiza, doradztwo • digital (social media, SEM, performance) • design • branding • event marketing • influencer marketing • prosty język
Nasi klienci w 2023 roku:
• EDF Renewables Polska • European Energy Polska • OX2 Polska • Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej • Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach • Nestor Springs • Tokai Cobex
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 3 500
2022 r.: 2 225
Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 160
2022 r.: 190
Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 2 987
2022 r.: 1 910
Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 11; 2022 r.: 14
OSIĄGNIĘCIA
Sukcesy firmy w 2023 roku:
• realizacja ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Płyniemy z wiatrem”
• wygrane postępowanie przetargowe – nawiązanie współpracy z EDF Renewables Polska.
INFORMACJE DODATKOWE
Jesteśmy agencją full service specjalizującą się w komunikacji strategicznej i PR.
Zajmując się szeroko pojętą komunikacją, od ponad 10 lat współpracujemy ze średnimi i dużymi przedsiębiorstwami w zakresie m.in. public relations, public affairs, media relations, issue management, employer brandingu, projektowania graficznego, obsługi mediów społecznościowych, wydarzeń, konferencji i działań niestandardowych.
Szczególnie bogate doświadczenie posiadamy w sektorach energetycznym i przemysłowym. Prowadziliśmy i projektowaliśmy komunikację inwestycji energetycznych wartości 2,1 mld zł, komunikację w procesach restrukturyzacyjnych wartości 3,9 mld zł.
Wspólnie z ekspertami prowadzimy badania społeczne, które przynoszą rzetelną wiedzę na temat potrzeb i obaw odbiorców. Na jej podstawie – przez planowanie, strategię i komunikację ukierunkowaną na budowanie akceptacji społecznej, relacji z interesariuszami, dziennikarzami oraz stroną społeczną kreujemy wizerunek klientów oraz zarządów.
Stawiamy na tematy ważne społecznie, angażując się aktywnie w promowanie zielonej transformacji oraz wspierając organizacje pożytku publicznego. Odpowiadaliśmy m.in. za realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Płyniemy z wiatrem” Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej oraz coroczne wsparcie kampanii 1,5% Fundacji ISKIERKA.
Szczególnie ważny jest dla nas wellbeing zespołu. Od sześciu lat z powodzeniem realizujemy model sześciogodzinnego dnia pracy.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter