Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

KAVA

Prezes: Szymon Pieczyński

Adres i kontakt:
ul. Kościuszki 43/8
40-048 Katowice
+48 508 560 786
www.kava360.pl
e-mail: [email protected]

Zakres usług:
• public relations • kampanie 360 • strategia, analiza, doradztwo • digital (social media, SEM, performance) • design • branding • event marketing • influencer marketing • prosty język

Nasi klienci w 2023 roku:
• EDF Renewables Polska • European Energy Polska • OX2 Polska • Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej • Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach • Nestor Springs • Tokai Cobex

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 3 500
2022 r.: 2 225

Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 160
2022 r.: 190

Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 2 987
2022 r.: 1 910

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 11; 2022 r.: 14

OSIĄGNIĘCIA

Sukcesy firmy w 2023 roku:
• realizacja ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Płyniemy z wiatrem”
• wygrane postępowanie przetargowe – nawiązanie współpracy z EDF Renewables Polska.

INFORMACJE DODATKOWE

Jesteśmy agencją full service specjalizującą się w komunikacji strategicznej i PR.

Zajmując się szeroko pojętą komunikacją, od ponad 10 lat współpracujemy ze średnimi i dużymi przedsiębiorstwami w zakresie m.in. public relations, public affairs, media relations, issue management, employer brandingu, projektowania graficznego, obsługi mediów społecznościowych, wydarzeń, konferencji i działań niestandardowych. 

Szczególnie bogate doświadczenie posiadamy w sektorach energetycznym i przemysłowym. Prowadziliśmy i projektowaliśmy komunikację inwestycji energetycznych wartości 2,1 mld zł, komunikację w procesach restrukturyzacyjnych wartości 3,9 mld zł.

Wspólnie z ekspertami prowadzimy badania społeczne, które przynoszą rzetelną wiedzę na temat potrzeb i obaw odbiorców. Na jej podstawie – przez planowanie, strategię i komunikację ukierunkowaną na budowanie akceptacji społecznej, relacji z interesariuszami, dziennikarzami oraz stroną społeczną kreujemy wizerunek klientów oraz zarządów. 

Stawiamy na tematy ważne społecznie, angażując się aktywnie w promowanie zielonej transformacji oraz wspierając organizacje pożytku publicznego. Odpowiadaliśmy m.in. za realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Płyniemy z wiatrem” Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej oraz coroczne wsparcie kampanii 1,5% Fundacji ISKIERKA. 

Szczególnie ważny jest dla nas wellbeing zespołu. Od sześciu lat z powodzeniem realizujemy model sześciogodzinnego dnia pracy.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.